AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg har slitt litt den siste tiden med depresjon. Vonde tanker, følelser, tårer, mye tankekjør og er generelt veldig sliten. Føler ikke jeg mestrer noe som helst selv om jeg fungerer utad. Noen som har noen tips til hvordan man kan håndtere depresjonen, evt hva som kan hjelpe litt på å komme seg ut av den. Kan legge til at jeg går jevnlig til psykolog. Anonymkode: cd50e...617
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Prøv å beholde troen på at det går over også denne gangen, det kommer bedre dager 🤗 Anonymkode: 59165...d6b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 For meg hjalp det, av en eller annen merkelig grunn, å se filmer og dokumentarer om fjellklatring. Noe underlig avslappende med det. Som om jeg bare slapp taket og lot alt fare mens jeg så på. Etterpå følte jeg meg bedre. En dag skal jeg besøke Trango Tower. Banna bein👍🤩 Anonymkode: 651e8...177
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Prøvd trening? Det hjelper Værtfall meg og min hverdag, den mestringsfølelsen jeg får når jeg er ferdig, er ubeskrivelig. Fokuser på noe værfall, om ikke trening er tingen din, så få deg noe å gjøre. Vask og rydd hjemme, småting som kan hjelpe litt værtfall. Anonymkode: 78099...6c5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Høre på lette podcaster som feks radioresepsjonen. Passe på å spise regelmessig. Fargelegge. Prøve å være litt sosial, helst også jobbe dersom du er frisk nok til det. Rett og slett holde ut<3 Anonymkode: aef4a...111
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå