Gå til innhold

"Mestre" depresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt litt den siste tiden med depresjon. Vonde tanker, følelser, tårer, mye tankekjør og er generelt veldig sliten. Føler ikke jeg mestrer noe som helst selv om jeg fungerer utad. Noen som har noen tips til hvordan man kan håndtere depresjonen, evt hva som kan hjelpe litt på å komme seg ut av den. Kan legge til at jeg går jevnlig til psykolog. 

Anonymkode: cd50e...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å beholde troen på at det går over også denne gangen, det kommer bedre dager 🤗

Anonymkode: 59165...d6b

Skrevet

For meg hjalp det, av en eller annen merkelig grunn, å se filmer og dokumentarer om fjellklatring. Noe underlig avslappende med det. Som om jeg bare slapp taket og lot alt fare mens jeg så på. Etterpå følte jeg meg bedre. 

En dag skal jeg besøke Trango Tower. Banna bein👍🤩

Anonymkode: 651e8...177

Skrevet

Prøvd trening? Det hjelper Værtfall meg og min hverdag, den mestringsfølelsen jeg får når jeg er ferdig, er ubeskrivelig. Fokuser på noe værfall, om ikke trening er tingen din, så få deg noe å gjøre.

Vask og rydd hjemme, småting som kan hjelpe litt værtfall.

Anonymkode: 78099...6c5

Skrevet

Høre på lette podcaster som feks radioresepsjonen. Passe på å spise regelmessig. Fargelegge. Prøve å være litt sosial, helst også jobbe dersom du er frisk nok til det. Rett og slett holde ut<3

Anonymkode: aef4a...111

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...