AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Vil det at jeg fjernet fett fra magen få rumpa mi til å se større ut? Den er ganske liten.. er veldig rett for bbl da beg har sett masse video og ser at det ser veldig vanskelig ut. vil helts ta en liten operasjon. hatt usikkerhet med rumpa i flere år.. så ja? Vil en flatere mage gi effekt av større rumpe? Anonymkode: 1e676...ab8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Ikke gjør det. Store, opererte rumper ser idiotisk ut. Begynn heller å trene. Anonymkode: 85b09...2d8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det. Store, opererte rumper ser idiotisk ut. Begynn heller å trene. Anonymkode: 85b09...2d8 Vil ha et naturlig resultat. Ikke gigantisk rumpe. Noe lignende. (jenta på bildet er også opperert) Anonymkode: 1e676...ab8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Jeg gjorde dette i fjor. Jeg har i mange år prøvd å trene rumpa med tung styrketrening, men resultatene har vært minimale (hadde PT så vet at øvelsene ble gjort korrekt). Så for mitt eget selvbilde bestemte jeg meg for å forme rumpa med kirurgi. Om du gjør det i Norge, så gjør ikke kirurgen noe som ser unaturlig ut. På meg tok han fra nedre rygg, innside knær og litt på siden og formet rumpa slik at den er mere formfull, men ikke unaturlig stor. Den er mere i proposisjon med resten av kroppen og formene mine. Om du bestemmer deg for å gjøre dette, så anbefaler jeg deg å gjøre dette i Norge, gjøre grundige undersøkelser og gjerne snakke med flere kirurger. Det er viktig at du føler deg trygg på de. Vær klar over at det gjør jævlig vondt de første ukene, og du kommer til å se helt jævlig ut de første månedene pga hevelser og blåmerker. Jeg var nummen (kjentes ut som om huden sov, hadde ikke følelse i huden) i over en mnd etter operasjonen. Du kan ikke sitte på rumpa eller siden eller ligge på rygg eller siden de første tre (helst fire) ukene. Resultatet avhenger av alder og spenst i huden. Huden kan bli slapp der man fjerner fett. Jeg er i slutten av 30 årene og har naturlig nok mindre spenst enn en som er 20, men er fornøyd med resultatet og har ikke fått slapp hud, MEN siden man fjerner fettceller, legger man ikke på seg der hvor man har fjernet fett, men andre steder. I mitt eksempel har jeg begynt å legge på meg på magen nå, noe jeg aldri har gjort før. Har alltid hatt flat mage selv etter å ha født flere barn. Så dette må også tas med i betraktning. Så mitt råd er; tenk deg nøye om, ikke gjør det fordi du ikke gidder å trene, ikke gjør det i utlandet og føl deg trygg på kirurgen før du sier ja. Anonymkode: 35378...083
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde dette i fjor. Jeg har i mange år prøvd å trene rumpa med tung styrketrening, men resultatene har vært minimale (hadde PT så vet at øvelsene ble gjort korrekt). Så for mitt eget selvbilde bestemte jeg meg for å forme rumpa med kirurgi. Om du gjør det i Norge, så gjør ikke kirurgen noe som ser unaturlig ut. På meg tok han fra nedre rygg, innside knær og litt på siden og formet rumpa slik at den er mere formfull, men ikke unaturlig stor. Den er mere i proposisjon med resten av kroppen og formene mine. Om du bestemmer deg for å gjøre dette, så anbefaler jeg deg å gjøre dette i Norge, gjøre grundige undersøkelser og gjerne snakke med flere kirurger. Det er viktig at du føler deg trygg på de. Vær klar over at det gjør jævlig vondt de første ukene, og du kommer til å se helt jævlig ut de første månedene pga hevelser og blåmerker. Jeg var nummen (kjentes ut som om huden sov, hadde ikke følelse i huden) i over en mnd etter operasjonen. Du kan ikke sitte på rumpa eller siden eller ligge på rygg eller siden de første tre (helst fire) ukene. Resultatet avhenger av alder og spenst i huden. Huden kan bli slapp der man fjerner fett. Jeg er i slutten av 30 årene og har naturlig nok mindre spenst enn en som er 20, men er fornøyd med resultatet og har ikke fått slapp hud, MEN siden man fjerner fettceller, legger man ikke på seg der hvor man har fjernet fett, men andre steder. I mitt eksempel har jeg begynt å legge på meg på magen nå, noe jeg aldri har gjort før. Har alltid hatt flat mage selv etter å ha født flere barn. Så dette må også tas med i betraktning. Så mitt råd er; tenk deg nøye om, ikke gjør det fordi du ikke gidder å trene, ikke gjør det i utlandet og føl deg trygg på kirurgen før du sier ja. Anonymkode: 35378...083 Jeg vil gjøre i Norge. Fant et for (fra) 60k. Syntes det var kjempe dyrt egentlig. men problemet er på en måte Jeg er veldig redd for prosessen etter. Vil på en måte ingen skal merke jeg har gjort dette... nå tenker jeg på familie. Anonymkode: 1e676...ab8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Billig er det ikke nei. Du må være klar over at du mest sannsynlig (avhengig av hvordan du ser ut idag selvsagt), ikke vil få en rumpe som den du lastet opp bildet av. Mest sannsynlig er den både operert og retusjert etter bildet ble tatt. Det er viktig å ha et realistisk bilde av hvordan det vil se ut. Og det endelige resultatet blir ikke synlig før tidligst etter tre mnd. Og det kan ta opp til et år. Du vil ikke få en Instagram rumpe. Jeg har på min rumpe også fått cellulitter (som jo er helt vanlig at man har), selvom det var noe jeg ikke hadde før. Du må fortelle det til de du bor i lag med. For det første så trenger du hjelp de første døgnene for du kommer til å ha jævlig vondt. Du trenger at noen henter deg på klinikken det er gjort på. Det er umulig å ikke la de nærmeste ikke få vite noe da du blir lite mobil i begynnelsen. Dessuten ser det veldig rart ut når du plutselig har masse bandasjer og ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge på magen. Vi har ingen familie i nærheten, så de som vet at jeg har tatt en operasjon er samboeren min og ei nær venninne. Jeg prøver ikke å svartmale resultatet, det kan godt være at du har en mye flottere kropp enn det jeg hadde i utgangspunktet, men det er viktig at man har et realistisk syn på det. De første ukene gikk jeg rundt med en skikkelig gakk gakk ræv pga hevelsene og jeg lurte på hva i helvete jeg hadde gjort for noe med kroppen. Å tro at man skal få en like fin rumpe som en operert og retusjert IG modell kropp blir feil utgangspunkt. Ta utgangspunkt i din egen kropp og se for deg litt mere fylde på rumpa. Anonymkode: 35378...083
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Billig er det ikke nei. Du må være klar over at du mest sannsynlig (avhengig av hvordan du ser ut idag selvsagt), ikke vil få en rumpe som den du lastet opp bildet av. Mest sannsynlig er den både operert og retusjert etter bildet ble tatt. Det er viktig å ha et realistisk bilde av hvordan det vil se ut. Og det endelige resultatet blir ikke synlig før tidligst etter tre mnd. Og det kan ta opp til et år. Du vil ikke få en Instagram rumpe. Jeg har på min rumpe også fått cellulitter (som jo er helt vanlig at man har), selvom det var noe jeg ikke hadde før. Du må fortelle det til de du bor i lag med. For det første så trenger du hjelp de første døgnene for du kommer til å ha jævlig vondt. Du trenger at noen henter deg på klinikken det er gjort på. Det er umulig å ikke la de nærmeste ikke få vite noe da du blir lite mobil i begynnelsen. Dessuten ser det veldig rart ut når du plutselig har masse bandasjer og ikke kan gjøre annet enn å stå og ligge på magen. Vi har ingen familie i nærheten, så de som vet at jeg har tatt en operasjon er samboeren min og ei nær venninne. Jeg prøver ikke å svartmale resultatet, det kan godt være at du har en mye flottere kropp enn det jeg hadde i utgangspunktet, men det er viktig at man har et realistisk syn på det. De første ukene gikk jeg rundt med en skikkelig gakk gakk ræv pga hevelsene og jeg lurte på hva i helvete jeg hadde gjort for noe med kroppen. Å tro at man skal få en like fin rumpe som en operert og retusjert IG modell kropp blir feil utgangspunkt. Ta utgangspunkt i din egen kropp og se for deg litt mere fylde på rumpa. Anonymkode: 35378...083 Tusen takk for så mye hjelp! Anonymkode: 1e676...ab8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå