AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Vi kjenner alle til klisjéen med (unge?) kvinner som misliker badboys og playere, men faller for dem som fluer. Men kan vi komme på ting vi selv misliker eller mener er galt, men likevel tiltrekkes av? Jeg (mann på 32) kommer på følgende: - Damer som trener for utseendet. Synes generelt at det er noe trist med både kvinner og menn som trener for å se bedre ut, men har ofte tatt meg selv i å bli veldig fascinert av damer på treningssenteret som jeg antar at gjør nettopp det. - Damer som sniker i køer, bruker spisse albuer og er egenrådige. Misliker sånn oppførsel sterkt og hvis en mann i 50-årene eller kvinne i 70-årene sniker i kassakøen er jeg den som sier fra så alle hører det. Men om en snerten kvinne i 30-årene gjør det, halleluja så sexy! - Damer som gir faen i sosial ulikhet og stemmer blåblått. Forkastelig, men likevel sexy med kvinner "på toppen" som politisk sett trekker stigen opp etter seg. Anonymkode: 822df...8fc 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 -Dobbeltmoral for min del når det gjelder hvem jeg vil ha sex med versus hvem jeg vil leve med. Det finnes en del bimboer som jeg ser på som seksuelt attraktive, men som jeg aldri kunne tenkt meg å leve sammen med. -I utgangspunktet synes jeg at det skal være en balanse i forhold mellom to mennesker, men liker også det motsatte, men da mer som en fantasi, ikke i virkeligheten. -Halvgamle (37) folk som meg skal ikke tiltrekkes av unge damer, men synes jenter på 18-20 er deilige å se på. Den store forskjellen er at punkt 1 er virkeligheten, de to andre ''dobbeltmoralene'' lever jeg ikke ut. Anonymkode: 49220...39a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Dobbeltmoral for min del når det gjelder hvem jeg vil ha sex med versus hvem jeg vil leve med. Det finnes en del bimboer som jeg ser på som seksuelt attraktive, men som jeg aldri kunne tenkt meg å leve sammen med. -I utgangspunktet synes jeg at det skal være en balanse i forhold mellom to mennesker, men liker også det motsatte, men da mer som en fantasi, ikke i virkeligheten. -Halvgamle (37) folk som meg skal ikke tiltrekkes av unge damer, men synes jenter på 18-20 er deilige å se på. Den store forskjellen er at punkt 1 er virkeligheten, de to andre ''dobbeltmoralene'' lever jeg ikke ut. Anonymkode: 49220...39a Bare litt nysgjerrig, at en dame defineres som bimbo, går det mest på utseende? Hva om en "bimbo dame" har laaang utdannelse, er smart som bare det. Vil det endre bimbo definisjonen? Anonymkode: 0244d...4e8 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Menn som sitter bredbeint på kollektivt! Har ikke ord for hvor mye det provoserer meg på et fullt tog. Likevel er det nesten uten unntak sånn at de (få) gangene jeg ser ekstra på en medpassasjerer så sitter han sånn og da bidrar "gi faen"-holdningen hans definitivt til tiltrekningen. Hater det. Mer alvorlig er utroskap helt forkastelig i mitt hode, men jeg har likevel forelsket meg i en mann i forhold. Vi gjorde aldri noe og jeg prøvde meg ikke på han, men i dagdrømmene mine var han definitivt utro. Anonymkode: 822df...8fc
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Jeg ønsker at menn skal se på meg som en typisk good girl og ønsker meg en snill og svært omsorgsfull mann i forhold, men føler en sykt irriterende tiltrekning til sleske menn i dress, og blir kåt når de måler meg opp og ned. Dater ikke slike menn, og prøver å fortrenge dette. Anonymkode: 39d47...a74 3
Pia Sofia Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker at menn skal se på meg som en typisk good girl og ønsker meg en snill og svært omsorgsfull mann i forhold, men føler en sykt irriterende tiltrekning til sleske menn i dress, og blir kåt når de måler meg opp og ned. Dater ikke slike menn, og prøver å fortrenge dette. Anonymkode: 39d47...a74 Denne måtte jeg le av😂 Morsom greie (kanskje ikke for deg)! Har du prøvd å ligge med en av disse sleske dressgutta? Det er jo det samme som menn som blir tent på bimboer, men som ikke vil date dem. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 3 hours ago, Pia Sofia said: Denne måtte jeg le av😂 Morsom greie (kanskje ikke for deg)! Har du prøvd å ligge med en av disse sleske dressgutta? Det er jo det samme som menn som blir tent på bimboer, men som ikke vil date dem. Nå har det seg dessverre slik at disse mennene har en dragning mot meg også, så har havnet til sengs ved et par anledninger opp gjennom 😶 Anonymkode: 39d47...a74
Pia Sofia Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har det seg dessverre slik at disse mennene har en dragning mot meg også, så har havnet til sengs ved et par anledninger opp gjennom 😶 Anonymkode: 39d47...a74 Og hvordan var det? Bra? Så lenge du ikke skal gifte deg med dem, og er ærlig om intensjonen så kan du jo ligge med dem
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 21 minutter siden, Pia Sofia said: Og hvordan var det? Bra? Så lenge du ikke skal gifte deg med dem, og er ærlig om intensjonen så kan du jo ligge med dem Vært veldig bra sex, men de har vært arrogante og overlegne etterpå, så jeg har lovet meg selv å aldri gå på den smellen igjen og holdt meg unna en god stund, før det plutselig skjer igjen 😬 de er så råsexy der de står i dress og spiser meg opp med «blikket». Drittfetish, som IKKE matcher personligheten min i det hele tatt 😛 Anonymkode: 39d47...a74 3
Virrevirrevapp Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært veldig bra sex, men de har vært arrogante og overlegne etterpå, så jeg har lovet meg selv å aldri gå på den smellen igjen og holdt meg unna en god stund, før det plutselig skjer igjen 😬 de er så råsexy der de står i dress og spiser meg opp med «blikket». Drittfetish, som IKKE matcher personligheten min i det hele tatt 😛 Anonymkode: 39d47...a74 Du er nok ikke tiltrukket av at de er drittsekk, men at de viser dominans. Noe menn som ikke er drittsekker også kan ha. 2
Teethgrinding Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Jeg tiltrekkes ofte av ekstremt harry kvinner. Platinablondt hår, selvlysende truse, og rånebil. Jeg dater alltid uten unntak kvinner med høyere utdanning, og har det selv. Det er viktig for meg. Men jeg titter sultent etter damene med helt andre levesett. Merkelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå