AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Noen som har hatt hårløse flekker og som har opplevd at håret vokste ut igjen? Anonymkode: 60f05...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Jepp, hadde en på størrelse med en mummikopp på siden av hodet, heldigvis slik at ingen kunne se det. Begynte å vokse ut igjen etter et år. Anonymkode: 6f252...f97
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp, hadde en på størrelse med en mummikopp på siden av hodet, heldigvis slik at ingen kunne se det. Begynte å vokse ut igjen etter et år. Anonymkode: 6f252...f97 Samme her, stor flekk! Håper virkelig det vokser ut snart! Jeg har fått litt småhår midt i flekken. Kalles for vellus hår ifølge Google. Hadde du også slike hår før du fikk tilbake ditt eget? Blir veldig glad for svar! - TS Anonymkode: 60f05...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Mannen min har dette, og har hatt det i mamge år. Noen av flekkene forsvinner ganske raskt (i løpet av noen måneder), og noen tar lang tid (opptil halvannet år) før de forsvinner. Alle flekkene får disse lyse småhårene, med gradvis overgang til mørkere og mørkere før flekken blir helt borte. Anonymkode: ef4dd...0d9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har dette, og har hatt det i mamge år. Noen av flekkene forsvinner ganske raskt (i løpet av noen måneder), og noen tar lang tid (opptil halvannet år) før de forsvinner. Alle flekkene får disse lyse småhårene, med gradvis overgang til mørkere og mørkere før flekken blir helt borte. Anonymkode: ef4dd...0d9 Takk for svar. Ser ut som jeg må forberede meg på å ha dette resten av livet da..? Huffa meg sjøl! 😭 Anonymkode: 60f05...e1b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her, stor flekk! Håper virkelig det vokser ut snart! Jeg har fått litt småhår midt i flekken. Kalles for vellus hår ifølge Google. Hadde du også slike hår før du fikk tilbake ditt eget? Blir veldig glad for svar! - TS Anonymkode: 60f05...e1b Ja, det hadde jeg. De var helt hvite, så jeg så for meg at jeg kom til å få kule hvite hår, men de ble skikkelige til slutt, tok litt tid da. Anonymkode: 6f252...f97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå