Gå til innhold

Hva bruker dere under skjørt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å gå med skjørt, spesielt slike som går midt på låret. Når jeg har strømpebukse under (litt tykk strømpebukse), så heises skjørtet litt opp, eller går mellom beina, og det er så stygt! Bruker dere underskjørt for å unngå dette? Hvor kjøper dere dette? Er redd det blir klumpete og lite pent. 

Til slutt, hvilke skjørt liker dere best? Post gjerne bilder :jepp:

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker underkjole eller underskjørt om nødvendig. Det kjøper jeg på Cubus ☺️ Men som regel bruker jeg uten. Bruker helst skjørt med  stretch i 😊

Anonymkode: 433de...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sjelden jeg går i skjørt (eller kjole for den saks skyld), men de gangene jeg gjør det er det like sjelden jeg bruker strømper eller strømpebukser. Problem solved. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker benklær. Får gnagsår mellom lårene hvis jeg går uten noe under skjørt/kjoler

Anonymkode: 75bf6...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker underkjole eller underskjørt om nødvendig. Det kjøper jeg på Cubus ☺️ Men som regel bruker jeg uten. Bruker helst skjørt med  stretch i 😊

Anonymkode: 433de...28a

Jeg er så redd underskjørtet skal sige ned og gå nedenfor skjørtet 😛 Bruker du underskjørt til såpass korte skjørt og? Midt på låret. 

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SardintrollReturns skrev:

Nå er det sjelden jeg går i skjørt (eller kjole for den saks skyld), men de gangene jeg gjør det er det like sjelden jeg bruker strømper eller strømpebukser. Problem solved. 

Blir så infernalsk kaldt på vinteren uten strømpebukse 😬 

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke syntetisk skjørt og nylonstrømper. Problem løst. 

Anonymkode: 4024a...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er så redd underskjørtet skal sige ned og gå nedenfor skjørtet 😛 Bruker du underskjørt til såpass korte skjørt og? Midt på låret. 

Anonymkode: 1eeb2...385

Ja bruker kun lårkorte skjørt ☺️ Er sånn gummi på underskjørte slik det ikke sklir opp eller ned om du skjønner 😄

Anonymkode: 433de...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sommeren bruker jeg sånne bukser som er en mellomting mellom sykkelshorts og hold-in-truser (bare med ben som rekker til midt på låret). Dette for å unngå gnagsår. Bruker da ikke strømpebukser. Jeg bruker kun skjørt og kjoler som rekker meg til knærne eller leggen, liker ikke å gå i korte skjørt. Har også underskjørt de få gangene det trengs, kjøpt i UK.

Om høsten/vinteren bruker jeg kun strømpebukser.

Elsker 50-tallskjørt (og kjoler). :)

Endret av SPOCA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker benklær. Får gnagsår mellom lårene hvis jeg går uten noe under skjørt/kjoler

Anonymkode: 75bf6...2ad

Er ikke dette veldig kaldt når det er høst/vinter ute? 

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja bruker kun lårkorte skjørt ☺️ Er sånn gummi på underskjørte slik det ikke sklir opp eller ned om du skjønner 😄

Anonymkode: 433de...28a

Aah 😁 Da må jeg en tur på Cubus. Tusen takk for tips 😍 

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SPOCA skrev:

Om sommeren bruker jeg sånne bukser som er en mellomting mellom sykkelshorts og hold-in-truser (bare med ben som rekker til midt på låret). Jeg bruker kun skjørt og kjoler som rekker meg til knærne eller leggen, liker ikke å gå i korte skjørt. Har også underskjørt de få gangene det trengs, kjøpt i UK.

Elsker 50-tallskjørt (og kjoler). :)

Enig! Hvor kjøper du dine 50-tallsskjørt? Har du bildeeksempler? Jeg liker ikke trange skjørt, liker best A-formet. Kan ikke fordra når beina «stopper» halvveis pga trangt skjørt. 

På meg er det lite flatterende med skjørt som går midt på leggen, da ser leggene ut som tømmerstokker, og jeg må kompensere med skyhøye sko..og det er ikke alltid like praktisk :P

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, barbent skrev:

Bruker kun truse ingen strømpebukse under skjørt :)

På sommeren bruker jeg også kun truse under, men det blir så kaldt på vinterstid 😬

Anonymkode: 1eeb2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På sommeren bruker jeg også kun truse under, men det blir så kaldt på vinterstid 😬

Anonymkode: 1eeb2...385

Skal jeg gå ute på vinter i skjørt bruker jeg å smøre beina med varmekrem, det fungerer veldig bra :) 

Jeg er ikke så glad i hverken sokker, strømper eller strømpebukser så det brukes svært sjelden

Går med bare ben og føtter hele året 😌

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir så infernalsk kaldt på vinteren uten strømpebukse 😬 

Anonymkode: 1eeb2...385

Bruker selvsagt strømpebukse om jeg av en eller annen grunn går i skjørt på vinteren, men det er som regel kun under formelle forhold. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker ettersittende underkjole med silikonbånd nederst. Lårkort.

synes kjolene sitter mye penere med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også irritert meg over statisk elektrisitet mellom skjørt og strømpikk.

Jeg kjøper nå strømpikker av bomull eller ull. På limdex har de strømpikker av 70% bomull, og noen med 65% ull.

Syntetisk materiale gir mer statisk elektrisitet, og klengete skjørt, enn naturmaterialer.

Så om skjørtet er syntetisk, hjelper det med naturlig strømpikk. 

Underskjørt kan også hjelpe, men jeg synes ofte de ikke gjør det likevel.. underskjørtet klistrer seg til beina og lager stygge bulker. 

Anonymkode: 23543...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LittDiva skrev:

Bruker ettersittende underkjole med silikonbånd nederst. Lårkort.

synes kjolene sitter mye penere med det.

Har du tips om hvor de selger det? 

Anonymkode: 23543...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tips om hvor de selger det? 

Anonymkode: 23543...443

søk på bandelettes så finner du flere plasser de selger det, bruker det selv på varme dager men husker ikke helt hvor jeg kjøpte dem.

De er helt supre å bruke for å unngå at lår gnisser mot hverandre

Tror jeg kjøpte mine her faktisk

https://www.timarco.com/no/selected?tag=thighchafing&ref=adwgoogleno&gclid=EAIaIQobChMIhrXho5Kl5AIVDdOyCh38bAEAEAAYASAAEgIjSfD_BwE

Endret av barbent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...