Jannibrud Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Krysser fingrene for at jeg får litt farge på overarmene mine i løpet av sommeren Befinner meg i tiden før bryllupet på et sted hvor det ikke finnes solarium eller spray tan-tilbud, og er derfor litt prisgitt værgudene...Kan jeg bruke foundation eller pudder som en nødløsning, vil det se bra ut? Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Peeling bør vel ta noe av nuppene? Også kunne du jo testet ut en selvbruningskrem før bryllupet og smøre deg inn gradvis over tid så du får en fin farge som ikke smitter av på dagen. Du kan jo alltids pudre armene, men det vil jo farge av om du kommer i kontakt med kjolen. Når kommer du hjem fra der du skal være da? Spraytanning kan jo taes 2 dager før det. (Dagen før også for den saks skyld, men jeg ville vel ikke satset på det.)
Jannibrud Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2005 Vi snakker utkant-Norge her Blir nok der i et par uker før vi gifter oss Peeling tror jeg nok jeg bør prøve ja, og kanskje våge meg på selvbruningskrem, takk for tipset! Var vitne til en del "misbruk" at brunkrem på 80-tallet, og skrekken har ikke helt gitt seg Takk for tipset!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Nei nei, du kan ikke bruke foundation eller pudder! Ikke finn på det. Bruk peeling i dusjen (ikke bare dagen før bryllupet) men fra nå av og oftere de siste ukene. Invester i en skikkelig selvbruner som ikke blir skjoldete eller ujevn. Decleor har en nydelig en, samme har Dior og Babor. Du blir skjønn!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Vi snakker utkant-Norge her Blir nok der i et par uker før vi gifter oss Peeling tror jeg nok jeg bør prøve ja, og kanskje våge meg på selvbruningskrem, takk for tipset! Var vitne til en del "misbruk" at brunkrem på 80-tallet, og skrekken har ikke helt gitt seg Takk for tipset! Selvbruningskremene har kommer MYYE lenger siden den gang :-) Ta kontakt med et parfymeri for å få hjelp til å finne den som passer din hud best og allier deg med en venninne for å få den smurt penest på. Lykke til.. (PS: ingen kommer til å tenkte på nuppene dine uansett.. :-) )
Jannibrud Skrevet 13. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2005 Tuuusen takk for gode tips! Det er så rart med sånne gamle skrekkopplevelser, som den gangen mamma klippet luggen min kjempekort Sitter liksom så godt i. Men dere har selvfølgelig rett...Har nok skjedd ting siden den gang. Skal løpe og kjøpe meg peeling og selvbruningskrem jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå