Gå til innhold

Bailine/muskelstimulering


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen erfaringer her? Bailine fungerer dog ved å gi elektriske impulser til musklene slik at de strammer seg ved hver impuls, via en maskin.

Skal visstnok funke superbra, basert på andres meninger. Går ned masse i cm etter 10-20 behandlinger.

Anonymkode: b4941...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he nei.

Anonymkode: 29062...291

  • Liker 3
Skrevet

Tanker?

Anonymkode: b4941...0f8

Skrevet

Det er bare bullshit. Er ikke sånn musklene blir trent, dessverre

Anonymkode: 291e1...398

  • Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

😂🙈😂🙈

Eh, nei. Kalori inn ut kombinert med trening gir deg en fastere kropp.

Skrevet (endret)
På 29.8.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev:

Det er bare bullshit. Er ikke sånn musklene blir trent, dessverre

Anonymkode: 291e1...398

Nei, feil.

Jeg har prøvd Bailine sine maskiner som går til 10. Jeg brukte det primært til smertelindring i nakke og rygg og ga beng i fettfjerningen, men hadde elektroder på mage også, og så endel nyte i det (fastere flesk) der ble det. Gikk fra to bilringer, til en. Hadde jeg fortsatt, hadde jeg garantert fått flatere mage.

Les deg opp på hva andre sier om det på div forums(babyforum/klikk etc), bare positive kommentarer å spore der og.

Endret av iskremm
Skrevet

Har prøvd det. Var veldig flink med kosten samtidig, så noe av resultatene var nok pga mindre fett, men ble mye smalere i livet og strammere i kroppen i løpet av et par måneder. Var kjempefornøyd.

Anonymkode: d83ac...0fc

  • Liker 2
Skrevet

Det funker, ikke til å få sixpack eller gå ned massevis av kilo, men det er med på å stramme opp. Muskler er ferskvare, så det er ikke snakk om kvick-fix Selv går jeg 1-2 ganger i uken, og trener på studio 3-4 ganger i uken. 

Anonymkode: 4fd88...e17

Skrevet

Jeg prøvde noen måneder, for omtrent 15 år siden. Ingen tvil om at det virket, jeg ble fastere og smalere. Men det var litt vondt og ganske dyrt. 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd det. Var veldig flink med kosten samtidig, så noe av resultatene var nok pga mindre fett, men ble mye smalere i livet og strammere i kroppen i løpet av et par måneder. Var kjempefornøyd.

Anonymkode: d83ac...0fc

Hadde du fett på magen før du tok i bruk Bailine? Ifølge folk ser man resultater etter 10 behandlinger.

Anonymkode: b4941...0f8

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det funker, ikke til å få sixpack eller gå ned massevis av kilo, men det er med på å stramme opp. Muskler er ferskvare, så det er ikke snakk om kvick-fix Selv går jeg 1-2 ganger i uken, og trener på studio 3-4 ganger i uken. 

Anonymkode: 4fd88...e17

Så man må være tynn for å gå der? Kan jo ikke stramme opp fett?

Jeg er normalvektig, men har mye "løst fett", mye fett og lite muskelmasse. Tror dette er noe som kan passe meg perfekt.

Anonymkode: b4941...0f8

Skrevet
15 timer siden, Macaroni skrev:

Jeg prøvde noen måneder, for omtrent 15 år siden. Ingen tvil om at det virket, jeg ble fastere og smalere. Men det var litt vondt og ganske dyrt. 

Var du feit/lubben når du gikk på det? :) 

Anonymkode: b4941...0f8

  • Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man må være tynn for å gå der? Kan jo ikke stramme opp fett?

Jeg er normalvektig, men har mye "løst fett", mye fett og lite muskelmasse. Tror dette er noe som kan passe meg perfekt.

Anonymkode: b4941...0f8

Man "må" ikke noe som helst. Det jeg mente var at det ikke er en vidunderkur der kiloene raser av eller man får six pack over natten. Men kombinert med sunt kosthold og annen trening, er det til god hjelp.

Anonymkode: 4fd88...e17

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man "må" ikke noe som helst. Det jeg mente var at det ikke er en vidunderkur der kiloene raser av eller man får six pack over natten. Men kombinert med sunt kosthold og annen trening, er det til god hjelp.

Anonymkode: 4fd88...e17

Så det er mer effektivt enn vanlig trening på gymmet?

Anonymkode: b4941...0f8

  • Liker 1
Skrevet

Men er det farlig med de strømgreiene på kroppen da? Kan man dø liksom?

Anonymkode: b4941...0f8

Skrevet
På 2.9.2019 den 9.15, Macaroni skrev:

Jeg prøvde noen måneder, for omtrent 15 år siden. Ingen tvil om at det virket, jeg ble fastere og smalere. Men det var litt vondt og ganske dyrt. 

Er du her? Vet du om dette er farlig for kroppen på noen måte? Er trossalt strøm på kroppen :) 

Anonymkode: b4941...0f8

Skrevet
On 9/3/2019 at 12:55 AM, AnonymBruker said:

Var du feit/lubben når du gikk på det? :) 

Anonymkode: b4941...0f8

Tipper BMI var mellom 25 og 27 da.

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er du her? Vet du om dette er farlig for kroppen på noen måte? Er trossalt strøm på kroppen :) 

Anonymkode: b4941...0f8

Aner ikke. Strømmen stimulerer musklene, neppe spesielt farlig men antar at man ikke får ta det om man har pacemaker eller hjertefeil.

 

Sånn til sist, så fikk jeg like raske og gode resultater noen år senere da jeg begynte med enkel sirkeltrening.

  • Liker 1
Skrevet

Bailine er vel ikke kun muskeltrening. Mener de gir råd og tips om kosthold også. Det er vel, vel så viktig.

Anonymkode: 49a37...51e

Skrevet

Jeg prøvde dette for 12-13 år siden, ble anbefalt det av ei venninne som mente hun hadde fått sååå god effekt, så jeg ble nysgjerrig. En del av opplegget var å gjøre endringer i kostholdet, så jeg vil tro mesteparten av effekten folk får skyldes dette. Mange vil nok føle seg "forpliktet" til å ha et sunt kosthold samtidig med denne behandlingen siden de har brukt mye penger på det, og i tillegg blir fulgt opp og målt av de som jobber der.

Jeg fulgte ikke opp med kostholdet i perioden og fikk ingen resultater overhodet, utover en god del slankere lommebok. Min anbefaling til ts er å bruke tiden du ville brukt til og fra klinikken, samt tiden behandlingen tar, på noen enkle styrkeøvelser på stuegulvet. Hvis du i tillegg gjør noen små endringer i kostholdet som du uansett ville blitt anbefalt av Bailine, får du nok enda bedre resultater, uten å bruke masse penger. :)

- Elisabeth

Skrevet
42 minutter siden, sunt_fokus_ skrev:

En del av opplegget var å gjøre endringer i kostholdet, så jeg vil tro mesteparten av effekten folk får skyldes dette. Mange vil nok føle seg "forpliktet" til å ha et sunt kosthold samtidig med denne behandlingen siden de har brukt mye penger på det, og i tillegg blir fulgt opp og målt av de som jobber der.

Dette! Jeg har prøvd opplegget i to omganger; den ene gangen var jeg veldig bevisst matinntak og gikk ned noen kilo, den andre gangen ga jeg blaffen i maten og det skjedde ingenting verken med vekt eller antall cm.

Konklusjon: Dyrt og dårlig.

Anonymkode: 27e93...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...