Gå til innhold

Helløuuuu peopple!!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Her er jeg igjen,desverre bare en lyn kjapp visitt siden Telenor tydeligvis ikke har noe særlig til overs for å holde avtaler med kundene sine :evil:

Tilstanden er sådan.........................JEG HAR DET STRÅLENDE :D :D :D

Sambissen er kjempe strålende og mer kosete enn han noen gang har vært :) Har ikke sett noe til sure sokker heller :lol::lol::lol:

Jeg har nå jobba i 3 uker og stortrives med de små.Jeg ende til slutt opp på småbarns avdeling og er kjempe glad for det,siden jeg tror det passa meg best.De små er så skjønne alle sammen og jeg er baby klen uten like :ler::ler::ler: Men vi avvennter nok den saken litt tror jeg.Får kose meg med Vingas avkom først så får vi se :blunke:

Kroppen holder seg også kjempe fint.Litt morsomt var det jo at allerede etter 1 uke lå jeg hjemme ei helg med farrang og 14 dager etter det igjen,altså as we speak herjer det en vannvittig forkjølelse der alle hull i den øverste delen av kroppen er stup tette.Ørebetennelse er jeg så heldig å ha pådratt meg også.Juuuhhuuu :D

Men humøret er strålende for det :D

Dett var dett.Thea har det bra, for de av dere som har forsøkt meg på mobilen så må jeg bare beklage så meget for min uhøflige oppførsel ved å ikke gi noen livstegn tilbake.På meget mystitastisk vis ble mobil abonnemanget mitt stengt for en uke siden :o

Årsak: ukjent :roll::roll::roll::roll:

Stooooor kose kliss klass klem fra Thea :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du trives Thea! Føler jo liksom at jeg kjenner deg litt etter å ha vært her på KG en stund, selv om jeg aldri har møtt deg i virkeligheten. Håper forkjølelsen din gir seg snart, sånn at du kommer deg frisk og rask tilbake på jobb igjen.

Har det ikke så værst for tida jeg heller, med bryllup som nermer seg med sjumilsskritt og ferdig avvikla utdrikkingslag nå i helga (sjekk dagboka mi, den ligger under R).

Men Telenor? Ja, de kan bare ryke og reise!!!

*Klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea!! :D

Herlig at du trives!!! :briller:

Nå MÅ vi snart treffes ellers så blir det vel ikke før avkommet mitt er ute tenker jeg :ler: Og da skal du få låne h*n.... Littegranne.... Et par minutter.... *s*

:ler:

Farrang er ikke gøy, har ikke hatt d på år og dag selv, men husker med gru tidligere "epidemier". Man er jo lenket til dassen jo :lol:

Jeg trives også på jobb, men du, nå synes jeg Telenor må ta og gjøre jobben sin og koble dere til snart :evil:

MISS U HERE ON KG :ler:

Klemse fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea, my favoritt gærning av alle gærninger her inne...... kom igjen snart a :evil:

Skylder på Telenor du.... men du holder nok på med andre ting du :blunke:

God å høre at det går bra med deg vaffal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...