GĂ„ til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som fÞlger bloggen hennes? 6.plass pÄ blogglisten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sĂ„ sĂžt ❀ Leser sjeldent bloggen hennes, men er venn med henne og sĂžstra IRL. TĂžff jente!! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hun er et friskt pust i bloggverden 😊

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, KillerKitty skrev:

Jeg synes hun er et friskt pust i bloggverden 😊

Tenkte det samme. Er ikke sÄ glorete. Virker ekte.

• Liker 1
Gjest Storelille
Skrevet (endret)
12 timer siden, Wonka skrev:

Noen som fÞlger bloggen hennes? 6.plass pÄ blogglisten.

Nei, men sÞkte for Ä se om hun har en kobling til Anne Brith og programmet hennes. 

Fra https://adalsjenta.blogg.no/1542146673_ukens_sprsml_69_instagram_kning_tinderdate_aldri_mer_sosiale_medier.html

"Hvordan fant Anne-Brith instagrammen din? Synes du det er kult at hun har kommentert pÄ mange av instagrammene dine? 

.... Er med pÄ et prosjekt med henne, sÄ derfor hun gjÞr det....."

Tro om egen trÄd pÄ KG er endel av opplegget?

Endret av Storelille
Skrevet

Hun fikk et klikk, men det skjer ikke igjen...

• Liker 10
Skrevet (endret)

NĂ„ skriver jeg litt generelt om denne typen blogging/instagramming/snapping:

Jeg lurer alltid pÄ hva det er som driver mennesker til Ä utlevere seg og sine pÄ en slik mÄte. De skaper litt blest om seg selv - fordi de vil ha oppmerksomhet - men hva med familie og partnere? Hva «betaler» de for dette? Jeg syns det er en svÊrt betenkelig trend, og jeg ser flere av ABIPerne fÞlger denne, med blottlegging av alt det private. Blir de rÄdet til Ä «kle av seg» i full offentlighet? Hvem skal fange dem opp og hjelpe dem nÄr de til slutt innser hva de har gjort? Mentor i ABIP-kurset, Anne Brith Davidsen, har selv skrevet bok om hvor ille det var med hat og trusler (blant annet mot et av barna) fordi hun selv hadde en slik blogg, og at hun ikke taklet det til slutt og mÄtte legge ned bloggen. Kan vi tro pÄ det nÄr hennes kursister fÞlger nettopp samme oppskrift? Og selv om bloggen er borte, ligger svÊrt mye av den tilgjengelig pÄ nettet, der kan man lese utleveringer av eks-partnere, utleveringer av barn (noe som pÄgÄr fremdeles, i andre formater) og se lettkledd-/avkleddbilder som eksbloggeren har lagt ut. Var det verdt det? Selv om man kan tjene noen kroner pÄ Ä skape blest om din egen person pÄ denne mÄten, sÄ vil det ogsÄ ha en bakside hvor «alle vet alt» om deg og har sett intimbildene. Personlig klarer jeg ikke se noen av disse bloggerne uten Ä koble det til bilder og historier som jeg aldri burde/skulle sett eller hÞrt. Jeg kobler Kremmerhuset til nakne damerumper, Gant til noe enda «verre», Ecco og Gant til grov utlevering av barn. Dette kleber seg til bÄde familie og venner, for de samme assosiasjonene smitter over pÄ omgivelsene.

Er det ingen av disse «livsstilsbloggerne» som tenker seg om to ganger fÞr de forteller - i full offentlighet - om det aller mest private?

Og annonsÞrene bÞr i alle fall tenke seg godt om fÞr de velger seg influensere. 

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 23
Skrevet
On 8/28/2019 at 10:06 AM, Chroma said:

Kjedelig blogg. 

Enig. Aner ikke hvordan hun havnet pÄ plass 6.

• Liker 2
  • 4 mĂ„neder senere...
Skrevet

Syns hun er sÄ sÞt. FÞlger henne pÄ snap ogsÄ, hun er sÄ god og ekte. 

Hun utleverer mye, men det er jo bare koselig! FÞlger med pÄ den ekstra Snapchat kontoen hun har ogsÄ, «usensurerte», helt utrolig hvordan hun klarer Ä pÄvirke andre mennesker til Ä fortelle om seg selv, og utlevere seg selv. 

kjenner meg mye igjen i henne.

• Liker 1
  • 1 mĂ„ned senere...
Skrevet
PĂ„ 28.8.2019 den 12.02, Pust skrev:

NĂ„ skriver jeg litt generelt om denne typen blogging/instagramming/snapping:

Jeg lurer alltid pÄ hva det er som driver mennesker til Ä utlevere seg og sine pÄ en slik mÄte. De skaper litt blest om seg selv - fordi de vil ha oppmerksomhet - men hva med familie og partnere? Hva «betaler» de for dette? Jeg syns det er en svÊrt betenkelig trend, og jeg ser flere av ABIPerne fÞlger denne, med blottlegging av alt det private. Blir de rÄdet til Ä «kle av seg» i full offentlighet? Hvem skal fange dem opp og hjelpe dem nÄr de til slutt innser hva de har gjort? Mentor i ABIP-kurset, Anne Brith Davidsen, har selv skrevet bok om hvor ille det var med hat og trusler (blant annet mot et av barna) fordi hun selv hadde en slik blogg, og at hun ikke taklet det til slutt og mÄtte legge ned bloggen. Kan vi tro pÄ det nÄr hennes kursister fÞlger nettopp samme oppskrift? Og selv om bloggen er borte, ligger svÊrt mye av den tilgjengelig pÄ nettet, der kan man lese utleveringer av eks-partnere, utleveringer av barn (noe som pÄgÄr fremdeles, i andre formater) og se lettkledd-/avkleddbilder som eksbloggeren har lagt ut. Var det verdt det? Selv om man kan tjene noen kroner pÄ Ä skape blest om din egen person pÄ denne mÄten, sÄ vil det ogsÄ ha en bakside hvor «alle vet alt» om deg og har sett intimbildene. Personlig klarer jeg ikke se noen av disse bloggerne uten Ä koble det til bilder og historier som jeg aldri burde/skulle sett eller hÞrt. Jeg kobler Kremmerhuset til nakne damerumper, Gant til noe enda «verre», Ecco og Gant til grov utlevering av barn. Dette kleber seg til bÄde familie og venner, for de samme assosiasjonene smitter over pÄ omgivelsene.

Er det ingen av disse «livsstilsbloggerne» som tenker seg om to ganger fÞr de forteller - i full offentlighet - om det aller mest private?

Og annonsÞrene bÞr i alle fall tenke seg godt om fÞr de velger seg influensere. 

SĂ„ enig

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...