Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan være litt TMI for noen, men 

Okey, så lørdagen drakk jeg alkohol og våknet opp med løs mage på søndagen( to ganger på toalett i løpet av morgentimene, ca fem timer). Jeg hadde ikke diaré av noe slag, bare løs mage i forhold til hva jeg er vant til. Samt litt løs mage på mandagsmorgen, men jeg er helt fin nå

Jeg tok som vanlig p-pillene mine som jeg normalt gjør, men lurer nå på om dette kan ha noe innvirkning på dem? Jeg har nemlig blødninguke og lurer på om jeg må korte ned på bruken av hvite piller sånn at jeg ikke går over 7 dager? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal uansett følge pillebrettet uavhengig. Det som er risiko ved diarè er graviditet og du skal bruke kondom. Men om du bare har løs mage er det ingen fare

Anonymkode: eae4e...7fb

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal uansett følge pillebrettet uavhengig. Det som er risiko ved diarè er graviditet og du skal bruke kondom. Men om du bare har løs mage er det ingen fare

Ja, jeg følger jo pillebrettet slavisk og har stålkontroll på det, men vis det hadde vist seg at kroppen hadde avvist pillen om søndagen så blir jo det i teorien en dag uten piller, som må tas med i regelen om å ikke gå over syv dager, slik at jeg fremdeles er sikker mot graviditet etter endt pillefri uke. Men vis løs mage ikke er noe problem, så har jeg vel ikke noe bekymre meg over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...