AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Og er fremdeles litt slapp og råtten i kroppen. Jeg har hatt alkoholproblemer tidligere , men sluttet fordi jeg inså at det utviklet seg svært negativt. Syk ble jeg også. Nå har jeg fri...er i barndomshjemmet og etter mamma hadde lagt seg klarte jeg ikke la være. Hadde ikke igjen snus, så kjedet vettet av meg. Tok 3 rødvinsglass, deretter et lite liquer glass og deretter 2 Gammeldansk....... har ikke vært kvalm i dag, bare litt sliten og jævla nedstemt Er moderat deprimert og vært i mange år nå. fikk diagnosen tidligere i år. Kjeder meg absolut gjennom livet.... Anonymkode: f410b...62a
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Du har altså hatt en fylla for deg selv, og det gikk bra. Hva tenker du gjøre nå?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 6 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Du har altså hatt en fylla for deg selv, og det gikk bra. Hva tenker du gjøre nå? NÅ? kjeder fremdeles vettet av meg. gleder meg ikke over noen ting. føler meg utenfor generelt. kanskje gå en tur. er ikke motivert for absolutt noen ting... Anonymkode: f410b...62a
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: NÅ? kjeder fremdeles vettet av meg. gleder meg ikke over noen ting. føler meg utenfor generelt. kanskje gå en tur. er ikke motivert for absolutt noen ting... Anonymkode: f410b...62a Vil du ha tips?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 39 minutter siden, Olaug Olsen skrev: Vil du ha tips? Ja Anonymkode: f410b...62a
Olaug Olsen Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Du kan ta en løpetur, og lese: Hva jeg snakker om når jeg snakker om løping av Haruki Murakami https://www.pax.no/hva-jeg-snakker-om-naar-jeg-snakker-om-loeping.5602193-331609.html# Jeg har hørt at den skal være bra. Eller du kan bare løpe. Det er moro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå