Gå til innhold

Smerter i rygg og mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har fått påvist UVI. Og har sterke smerter i ryggen, siden og magen, vondt å puste. Og en slags pulserende smerte. Vanskelig å forklare egentlig, men smeetene flytter litt rundt på seg. Legen kunne ikke fortelle hva ryggsmertene var, annet enn at det ikke er nyrebekkenbetennelse ettersom jeg ikke har feber, smertene er så difuse og over et for stort område osv. Kom 3 dager etter første symptom på uvi. Men legen tenkte at det kanskje ikke hadde noen sammenheng. Men jeg synes det er merkelig. Ettersom jeg vet jeg ikke har slått meg eller strekt meg eller noe. Det kom bare kasta på meg mens jeg sov, og har nå vart i 1 liten uke.

Vet ingen her kan gi medisinske råd og svar, og jeg har vært hos legen og går på antibiotika for uvi. Men noen som har opplevd smerter som jeg beskriver, enten i sammenheng med uvi, eller noe annet. Fikk også mensen dagen etter, men det er ikke menssmerter, da jeg har mye av det, og dette kan ikke sammenlignes

Anonymkode: 53141...40b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å få ryggsmerter ved både UVI og nyrebekkenbetennelse. Det kan være lurt å ta ny urinprøve etter 3-4 dager på antibiotika om du fremdeles er dårlig. Og så ta ny prøve etter noen dager etter avsluttet kur. God bedring!

Anonymkode: 5bf6b...2bf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig å få ryggsmerter ved både UVI og nyrebekkenbetennelse. Det kan være lurt å ta ny urinprøve etter 3-4 dager på antibiotika om du fremdeles er dårlig. Og så ta ny prøve etter noen dager etter avsluttet kur. God bedring!

Anonymkode: 5bf6b...2bf

Hmm. Rart ikke legen sa det da. Jeg spurte spesifikk. Hvorfor trur du jeg har så vondt i ryggen da? Til legen. Noe han ikke kunne svare på. Uvi symptomene er omtrent borte (altså ofte vannlating og svie og ubehag ve vannlating). Mens ryggen er lik som den har vært. Skal prøve å ta ny urinprøve om det ikke blir bedre iløpet av uka. Takk for svar.

Ts

Anonymkode: 53141...40b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...