AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Del Skrevet 27. august 2019 Hvordan kan man trene opp rumpa på en god måte? Nettet er jo flust av øvelser for rumpa men føler alle de bare trener opp «siden» av rumpa..? Hvilke øvelser trener rumpa «midt på/nederst» liksom? (ja jeg vet at man også må trene hele kroppen og generelt miste fett for å få finere rumpe. ) Anonymkode: ccfd5...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #2 Del Skrevet 27. august 2019 Hip-thrust først og fremst. Markløft og utfall i ulike variasjoner. Tunge vekter. Alle repetisjonsområder og en strukturert plan. Anonymkode: 15d6e...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 27. august 2019 #3 Del Skrevet 27. august 2019 Hip thrust, glute bridge, utfallsvarinter, knebøyvarianter, markløft, good morning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 28. august 2019 #4 Del Skrevet 28. august 2019 Knebøy eller knegøy som jeg også liker å kalle det. Ingen øvelse er bedre enn den. Dype sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Del Skrevet 28. august 2019 Knebøy (5x3) 3 min pause dype reps med 2 sec stopp på bunne💪 hiptrust, ikke bare pumpe på lette vekter og korte pauser som mange jenter gjør, men tunge 6-8 reps, hvor man trenger 3 min pause for å kunne utføre det igjen. Så kan man kjøre noe sånt en annen legday: Knebøy vanlig variant 10-12 reps og mark 5x3 ( 3 min pause) legg ved mindre beinøvelser når du er ferdig med disse større øvelsene😉👍👍 Anonymkode: 794df...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå