HeiJegHeter Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Hei! Jeg satt inn en p-stav for omtrent to uker siden, og har hatt en del bivirkninger jeg ikke la merke til/hadde sist jeg satt inn min første for seks år siden. Symptomene jeg merker nå er influensalignende symptomer, hodepine, økt utflod, oppkast og diaré (jeg er sikker på at det ikke er influensa). Sist hadde jeg økt matlyst og gikk dermed opp i vekt, dette har jeg ikke denne gangen, så tydelig at kroppen reagerer annerledes. Det jeg ikke helt klarer finne svar på er hvor lenge disse symptomene vanligvis varer, hva er deres erfaringer? På grunn av en veldig lang syklus var jeg også nødt til å sette den inn uten at jeg hadde hatt mensen, og så langt jeg har hørt er de eneste bivirkningene av det at man får blødninger uregelmessig fordi kroppen får hormoner den ikke forventet osv, er det noen som har vært borti det, har enda ikke fått blødninger, men det kan vel komme etter lengre perioder også - noen som har erfaring med blødninger etter en lenger periode med p-stav?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå