Gå til innhold

Handler du klær på Spar Kjøp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på kvaliteten, der? Er Cubus og HM bedre ?

Anonymkode: 9f32d...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hender at jeg kjøper til ungene. Tom og Trine er greie plagg.

Men kjøper ikke til meg selv. Mest pga passform, det sitter liksom ikke bra på, samme hva.

Kvalitetsmessig er det like variabelt som i kjedebutikkene(det jeg har prøvd til ungene)

Anonymkode: dabc1...178

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva ull- og ull/silke shorts er supre. Det kjøper jeg på Sparkjøp :) 

Anonymkode: 62403...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere sko der. Elendig kvalitet, men det var ekstremt billig så kan vel ikke forvente annet.

Anonymkode: 4bbab...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boxertrusene deres er fantastiske. Jeg kjøper ikke annet undertøy. Komfortable og varer i årevis. Andre klær har jeg aldri kjøpt der fordi de har rar passform. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt mye bra ullundertøy der, og noe klær i jeans-stoff. Fornøyd med kvaliteten på disse. 

Har også sporadisk prøv å se på gensere/topper ol., men finner ut at det er mye syntetiske stoffer. Og som andre sier; endel merkelige passformer. 

Anonymkode: 0089a...dbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ull til ungene der. Veldig billig ull der 😊 Og jeg ble overasket når jeg fant fine klær til ungene av 100% bomull, til en veldig billig penge. Så hvis jeg finner så kjøper jeg det der 😊

Jeg kjøper ikke til meg selv ( har iallefall ikke funnet noe, utenom sko) mest pga passformen. 

Anonymkode: d6884...f22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet fine jeans der, men man må prøve de på. En del av det til barn veldig bra. Ullen er god. Alt utenom ull burde prøves før kjøp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller boxere til samboeren min der, det er de han liker best, sånne med litt lengere ben. 

Ellers har det hendt at jeg har funnet noe ok til meg selv, kjøpte blant annet en fin jakke i fjor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et skjørt der ifra, som jeg har hatt i 10 år. Uten at det synes at det er så gammelt 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig fornøyd med ull-undertøyet. 

Og jeg kjøpte på impuls et jeansskjørt med stretch for rundt 10 år siden. Like fint enda. Og jeg tror det kostet 99,- Varer nok i 10 år til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger safa ull der, som de selger på Coop, og andre steder. Pleier å kjøpe et sett med safa ribbestrikk 2. Lags ull til sønnen der hvert år. God kvalitet på all ullen de selger tror jeg. Har kjøpt pysjbukser til meg selv tidligere der, de brukes ennå. Anbefaler ikke skoene. Kjøpt mange par pga. De har vært på tilbud, men de har holdt like lenge som tilbudsprisen var verdt.

Anonymkode: c549e...1bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt klær og sko der som fortsatt varer, selv etter 5-6 år.

Anonymkode: f2fd4...9f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøper kun joggebukser, de er i god kvalitet. Og en sjeldent gang hettegenserne. De er i normal kvalitet, ikke direkte billig men liker at de har ekstra store størrelser slik at de blir baggy. 

Anonymkode: 122b4...97c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er god kvalitet på barneklær der. Ull, regntøy og joggeklær. Str til dame er litt store for meg, men har kjøpt litt undertøy der. God kvalitet! Og så har jeg kjøpt garn der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper litt ja. Har kjøpt regntøy der, til ungene. Og så toms (ekte) til meg selv. Handler kun på tilbud, menhar gjort noen greie kupp. 

Anonymkode: 39f2a...33e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...