aowi Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...der=asc&start=0 Husker veldig godt disse dagene fra i fjor.... er fortsatt veldig glad for støtten jeg fikk av dere. :klem2: D ble ikke i april, men etter at vi ble skikkelig klar for huskjøp - ordna i bank, vært på visninger og sånn så spurte jeg.... "Husker du hva jeg sa om huskjøp i fjor? hva jeg ville før vi kjøpte hus? " "Hmmja gifte seg mener du? " svarte han og fortsatte jamen det kan vi jo! :o Gjett om jeg ble litt paff i farten da!!!!!!!! Ja.. det var den lille historien (måtte bare fortelle det til noen, skal jo gifte oss i det stille lissom) Så kommer spørsmålet : Hvor tar jeg kontakt? og hvor kan man gifte seg hemmelig lissom? Vil ikke ha det i kirken (er ikke kristen) Hvilkne sider kan jeg gå inn på for å finne ut mer? noen som vet? (D blir litt kjipt å bare skrive under på papir men vi har tenkt å ta feiringa når vi blir rike )
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Veit ikkje heilt kor du kan henvende deg, men dersom de ikkje vil gifte dykk i kyrkja, er jo HEF eit flott alternativ! Gratulerer forresten!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Ja, HEF er topp. de kan tilogmed ta vielsen i din egen stue eller hvor du måtte ønske. Men jeg tror du trenge vitner uansett. Du får sjekke. GRATULERER
tommeline Skrevet 13. mai 2005 #4 Skrevet 13. mai 2005 Å gifte seg på Tinghuset er vel det vanligste hvis man ønsker å gjøre det helt i stillhet. Og gratulerer !
dyveke Skrevet 13. mai 2005 #5 Skrevet 13. mai 2005 Det enkleste og rimeligste alternativet er tinghuset. Ellers har dere jo utenlandsambassadene. Humanetisk Forbund har som krav at en av dere er medlem hvis dere ønsker å bruke dem.
Vienn Skrevet 13. mai 2005 #6 Skrevet 13. mai 2005 Anbefaler på det sterkeste Humanetisk Forbund, de stod for vårt - og det var helt fantastisk. Hun som stod for vielsen var veldig opptatt av hvordan vi ønsket det under forberedelsene. Og der var ingenting stort eller lite, men hvordan vi ønsket det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå