Gå til innhold

Gine Margrethe


Lidis88

Anbefalte innlegg

Altså.. jeg forelsket meg sånn i den dama med en gang jeg oppdaget henne i fjor! Hun er bare så utrolig inspirerende, og morsom! Jeg var gravid og omtrent like langt på vei som henne, og likte ikke helt kiloene som kom på kroppen.. og da skrev hun et innlegg om at hun var sånn 20 kg i pluss og var helt avslappet til det, det var bare så deilig å lese! 

I det siste har jeg irritert meg skikkelig over pigmentflekkene jeg fikk som gravid, og nå nylig hørte jeg henne på en podcast der hun sa hun "embracet" dem og like etterpå la hun ut et helt usminket bilde på insta.. akkurat det jeg trengte da! Hun er jo helt nydelig, også med pignentflekker:) 

Altså hvor kul er ikke den dama!!?? Flere som har girl-crush på henne?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Noen som har link til boligannonsen hennes? Huset ser helt nydelig ut, skulle gjerne sett litt flere bilder :) Men finner ikke annonsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 år senere...

Siste bildet hennes på instagram kom opp i feeden min, og jeg trodde først det var en liten jente! 🥺 Så liten. Håper hun har det bra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hvorfor kan hun ikke ha bånd på hunden sin?? Er det så vanskelig å holde regler om båndtvang? Blir helt oppgitt over slike folk🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte klesstilen før, men etter å ha hørt på podden ukentlig i flere år har jeg fått helt avsmak på dama. 

Snakk om ovenfra-ned-holdning og ekle kommentarer om ting og folk de ikke liker. Brøddum og ordentlig mean girl, pakka inn i en barnekropp. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...