AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Har lagt merke til at min date snakker litt for mye om livet til dem rundt seg til meg. Veldig personlige ting, som han forteller til meg uten at det høres ut som at det skal være noen hemmelighet. Ting han forteller om seg selv, etterfølges ofte av at dette er en hemmelighet. Jeg har snakket med han om veldig vanskelige ting i livet mitt, og nå tenker jeg at han kommer til å fortelle, om han ikke allerede har gjort det, vennene sine om meg og mitt liv.. Hvor vanlig er dette å snakke om, andres liv på dater? har dere erfaringer etc å dele? Anonymkode: 62b81...107
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 (endret) På date er man nok mest opptatt av å finne ut av hvem den andre er, med mindre det er et tema man har snakket om tidligere på et vis. Endret 27. august 2019 av MadameDeRosa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har lagt merke til at min date snakker litt for mye om livet til dem rundt seg til meg. Veldig personlige ting, som han forteller til meg uten at det høres ut som at det skal være noen hemmelighet. Ting han forteller om seg selv, etterfølges ofte av at dette er en hemmelighet. Jeg har snakket med han om veldig vanskelige ting i livet mitt, og nå tenker jeg at han kommer til å fortelle, om han ikke allerede har gjort det, vennene sine om meg og mitt liv.. Hvor vanlig er dette å snakke om, andres liv på dater? har dere erfaringer etc å dele? Anonymkode: 62b81...107 Dette er en vane han har opparbeidet og vil ikke bryte om det er noe han vil selv Anonymkode: 58fad...f27 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå