sofie777 Skrevet 16. november #1121 Skrevet 16. november lepetitmerdeux skrev (19 minutter siden): Hva slags app er dette hvor du lagrer bøkene dine? Den heter Bookmory. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november #1122 Skrevet 30. november Vi var en gang av Monika Steinholm Anonymkode: bcd7f...0be
FruR Skrevet 30. november #1123 Skrevet 30. november (endret) Magnolia Parks av Jessa Hastings. OMG hvis du vil ha kjærlighet, følelser,draaaama!, Gossip, og Hjertesorg. 👌 Parallel leser altså veksler mellom å lese fysisk bok og høre lydboka. Endret 30. november av FruR
sofie777 Skrevet 30. november #1124 Skrevet 30. november (endret) November. Gav opp Dragon's Path. Var kommet halvveis og skjønte ingenting, selv ikke med podcast. Jeg gikk heller over til Foundation, for der skjønner jeg ikke tv-serien. Jeg har allerede fått noen a-ha-opplevelser. Månedens ikke-podcast-bok har gått fra Onyx Storm til Hail Mary, så nå må jeg vente på neste fra Yarros, mens jeg ikke trenger å vente på filmatiseringen av Hail Mary. Endret 30. november av sofie777
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå