AnonymBruker Skrevet 9. februar #1061 Del Skrevet 9. februar Jorvik kalker av Helena Dahlgren Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. februar #1062 Del Skrevet 9. februar Crystal Waters - Gypsy woman ( official video ) Youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. februar #1063 Del Skrevet 9. februar Trio - Da da da official video Youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. februar #1064 Del Skrevet 9. februar Flyttes til hvilken SANG hører du på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #1065 Del Skrevet 23. februar Dronningen av Anne Gunn Halvorsen og Randi Fuglehaug Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 23. februar #1066 Del Skrevet 23. februar Ble nettopp ferdig med "it" av Stephen King og har gått videre på "joyland" også av Stephen King. Ville veldig gjerne lest "rage" som er skrevet av King under pseudonym, men den er (etter hans eget ønske) fjernet overalt. Eneste håp er om jeg snubler over en gammel utgivelse i bruktbutikken en gang, men sjansen er vel større om å vinne i lotto.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #1067 Del Skrevet 13. mars Aldri bli forelska av Solveig Moen Rusten Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. mars #1068 Del Skrevet 14. mars Håndtering av udøde av John Ajvide Lindqvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #1069 Del Skrevet 23. mars De Afghanske sønnene av Elin Persson Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 23. mars #1070 Del Skrevet 23. mars Medea og hennes barn av Ljudmila Ulitskaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #1071 Del Skrevet 25. mars Hospitalet av barbra ohare. Finnes så mange gode lydbøker, har pløyd igjennom 13 på en måned. Nå elsker jeg krim, gjerne basert på sanne historier. Anonymkode: e192a...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. mars Forfatter #1072 Del Skrevet 26. mars Jordmoren i Berlin av Anne Stern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #1073 Del Skrevet 30. mars Kjendiscrush av Kirsti Kristoffersen. Anonymkode: bcd7f...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet fredag kl 07:27 Forfatter #1074 Del Skrevet fredag kl 07:27 London av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet lørdag kl 15:31 Forfatter #1075 Del Skrevet lørdag kl 15:31 Dødens disippel av Hjorth/Rosenfeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet søndag kl 19:14 #1076 Del Skrevet søndag kl 19:14 Girl 11 - en fiksjonell true crime hvor hovedpersonen driver en True Crime Podcast. Veldig fin å høre på da det er med "full cast" som gir boka mye liv. Vet dog ikke om jeg ville likte boka så godt om jeg faktisk leste den. Valgte denne fordi jeg nettopp fullførte Penance -også den en slags liksom true crime, men av en helt annen kvalitet. Utrolig bra, både mtp plott og oppbygging, samt også det med full cast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:47 #1077 Del Skrevet mandag kl 08:47 Ringenes herre to tårn. Har prøvd i 15 år å lese ringens herre, men aldri kommet meg forbi første halvdel av bok 1. Håper at lydboken skal få meg igjennom hele 🤞😅 Anonymkode: c3bef...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:33 #1078 Del Skrevet mandag kl 20:33 Kärlek på hjärnan av Ali Hazelwood. Boka er en morsom romance-bok (den sjangeren man før kalte chick-lit), men jeg blir litt brydd over sexscenene. Anonymkode: 68ed1...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 15 timer siden #1079 Del Skrevet 15 timer siden Søskenfeiden av Moa Herngren, hørte hennes bok "Svigermoren" i påsken og liker måten hun skriver på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå