Gå til innhold

Superdry hettegenser- størrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om disse er små, store eller normale i størrelse? Skal bestille til datteren min. 

Anonymkode: 9d93c...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener de er små, har bestilt andre type gensere og topper i M, mens hettegenseren i M føltes ut som størrelse S. 

Anonymkode: da23e...a72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener de er små, har bestilt andre type gensere og topper i M, mens hettegenseren i M føltes ut som størrelse S. 

Anonymkode: da23e...a72

Takk for svar. Hun er 13, ca 155 høy og slank. Bruker small eller extra small i gensere fra f eks newyorker. Skal jeg ta small eller medium tror du?

Anonymkode: 9d93c...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Hun er 13, ca 155 høy og slank. Bruker small eller extra small i gensere fra f eks newyorker. Skal jeg ta small eller medium tror du?

Anonymkode: 9d93c...404

Hadde tatt str. S, ellers kan den bli for lang. Sønnen min er 164 cm og slank, og bruker str. S i Superdry. Men liker hun hettegensere som er for store, burde du gå for større størrelse. 

Anonymkode: d3b10...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den er akkurat passe. Min har ikke krympet i det hele tatt i vask.

Anonymkode: 56e13...121

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tatt str. S, ellers kan den bli for lang. Sønnen min er 164 cm og slank, og bruker str. S i Superdry. Men liker hun hettegensere som er for store, burde du gå for større størrelse. 

Anonymkode: d3b10...510

Hun vil helst ha dem så små som mulig. Jeg tenker litt mer økonomisk 😉 vokser jo fortsatt... 

Anonymkode: 9d93c...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig små. Prøvde en for rundt et halvt år siden i str M tror jeg. Jeg er 174 og 58 kg. strevde med å få den over hoftene, og jeg har ikke breie hofter... når jeg hadde den på meg var den utrolig stygg i passformen. Jeg er 16 år, i ettertid så har jeg skjønt at den egt er ganske stygg, pluss at den koster 800 kroner. Hun kommer garantert til å gå lei av den snart, ingen som går med den lenger heller... 

Anonymkode: 3866f...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små og trange. Må opp både en og to størrelser i forhold til andre merker. Men jeg liker ikke tettsittende hettegensere... 

Ellers enig med AB over, litt ut, jeg bruker bare mine hjemme nå. Synes også de er litt slaskete i elastikken, ikke beste kvaliteten og de er jo dyre. 

Anonymkode: a7254...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...