Gå til innhold

Lukter råttent nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har legetime om 10 dager så det er sagt.. 

Det hele startet i juli da det var veldig smertefullt å tisse. Har hatt blærekatarr mange ganger og dette var helt likt. Var ikke hjemme så jeg fikk resept på antibiotika over nett uten å teste urin. Ble egentlig ikke så mye bedre.. eller det sluttet å svi intenst når jeg tisset. Men hadde fortsatt ubehag/brennende følelse rundt urinrøret. 

Men siden avsluttet antibiotikakur har jeg vært plaget.. jeg kan være helt fin hele dagen og så kan det plutselig gjøre vondt/dunke/svi nedentil. Det hjelper å bade. Føler også jeg tisser mer enn før, føles som Om jeg må skikkelig tisse, men kommer ikke såå mye.. har hatt et par små uhell også (aldri skjedd før). 

Det svir ikke når jeg tisser, så jeg kan vel ikke fortsatt ha blærekatarr? Når jeg tisser kommer det også en skikkelig stank av råtne egg, selv om jeg er nydusjet.. tror jeg har økt utflod, syns ikke det lukter noe, men det er flytende/rennende. 

Har googlet og tenker kanskje bakteriell vaginose? Men det er kanskje ikke vondt? Kanskje sopp. Kjenner noen ganger at det klør inni skjeden. 

Ikke gravid eller kjønnssykdommer 

Anonymkode: a967b...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du forsatt har urinveisinfeksjon, og at antibiotikaen ikke har fungert?  Diabetes?

Anonymkode: a75ac...4a7

Skrevet

Syns 10 dager var lenge å vente på legetime, og så må du evnt vente ennå flere dager ift tilbakemelding på urinprøve.

Ville absolutt tatt en urinprøve. Du har ikke mulighet til å ta kontakt med legekontoret å høre om du kan sende inn en føre til dyrkning? 

Anonymkode: 0146c...e99

Skrevet

Lukter det også fisk?

Skrevet

Jeg ville levert urinprøve på legekontoret nå, for å se om du fremdeles har uvi. 

Ellers kan dette minne om sopp, det kan oppstå i underlivet etter antibiotikakur. Hør på apotek om vagiatorer mot sopp. 

Anonymkode: 2a9fa...38d

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du forsatt har urinveisinfeksjon, og at antibiotikaen ikke har fungert?  Diabetes?

Anonymkode: a75ac...4a7

Har tenkt tanken, men det svir jo ikke lenger når jeg tisser? Diabetes lukter visst aceton (?), så det kan ikke sammenlignes med råttent egg 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns 10 dager var lenge å vente på legetime, og så må du evnt vente ennå flere dager ift tilbakemelding på urinprøve.

Ville absolutt tatt en urinprøve. Du har ikke mulighet til å ta kontakt med legekontoret å høre om du kan sende inn en føre til dyrkning? 

Anonymkode: 0146c...e99

De får vel svar på om det er urinveisinfeksjon innen noen minutter, men ja den må sendes inn til dyrking om jeg har det for rett antibiotika tror jeg.. får ringe ned å høre om jeg kan levere en urinprøve 

Skrevet
31 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Lukter det også fisk?

Nei bare skikkelig råtne egg. Kommer liksom en varm dunst med stank når jeg tisser 🤢

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville levert urinprøve på legekontoret nå, for å se om du fremdeles har uvi. 

Ellers kan dette minne om sopp, det kan oppstå i underlivet etter antibiotikakur. Hør på apotek om vagiatorer mot sopp. 

Anonymkode: 2a9fa...38d

Skal ringe 👍🏻 Har aldri hatt sopp før, så er vel mulig. Men innbiller meg at det ville klødd mer? Jeg kan ha 0 symptomer hele dagen, men så plutselig får jeg vondt nedentil og da kan det også klø langt inn i skjeden på en måte.. klør ikke i det hele tatt når jeg har symptomfrie perioder.. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei bare skikkelig råtne egg. Kommer liksom en varm dunst med stank når jeg tisser 🤢

Ok for hadde det vært fisk hadde det vært bakteriell vaginose. Hadde bakteriell vaginose før. Kan sikkert være en betennelse eller noe

Skrevet

Jeg tenker gardnerella, eventuelt trichomonas. Jeg har hatt begge deler. Det er lenge siden. Tanken om det kunne være seksuelt overført, falt meg ikke inn. Det vet jeg ennå ikke om det er. Jeg var gift og hadde ingen mistanker om utroskap.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tenker gardnerella, eventuelt trichomonas. Jeg har hatt begge deler. Det er lenge siden. Tanken om det kunne være seksuelt overført, falt meg ikke inn. Det vet jeg ennå ikke om det er. Jeg var gift og hadde ingen mistanker om utroskap.

Nr 2 stemmer jo ganske bra med mine symptomer.. men er det ikke rart at jeg kan ha 0 smerte lenge og så plutselig få vondt/klø et par timer og så føle meg normal igjen? 😨

her om dagen hadde jeg ikke kjent noe hele dagen, så følte jeg at jeg måtte veldig tisse. Kom bare litt tiss og etter dette hadde jeg veldig vondt i ca 1 time. Skulle på kino og prøvde å holde mest mulig vekt opp fra kinosetet fordi det ble vondere når jeg satt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...