Gå til innhold

Gjøre best mulig ut av samleiet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter litt generelle tips for å få sexen lidenskapelig og være ordentlig ordentlig kåte. Det har blitt mer vane og lidenskapen og gnisten er borte, og det hele er fort over og gjøres mest som en plikt eller automatikk. Vil gjerne ha det som sånn det var i begynnelsen hvor vi var konstant kåte på hverandre og å begynne å kline og ta på hverandre utløste så mye lidenskap at sexen kunne holde på til begge hadde kommet flere ganger og var yre resten av dagen. 

Anonymkode: 5a68b...0b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være kjærester hele tiden. Flørte. Hinte. Sensualitetstrening. Hemmelige kjappiser på badet. Dyrke forelskelsen, men også den rolige kjærligheten. 

Alseptere at livet går i faser og at det er ok med litt mindre bra tider i blant. 

Ta med en flaske vin i senga. Spill musikken dere elsker til hverandre. Fortell en hemmelighet. Vær litt mystisk. Ta inn på hotell, bestill sen utsjekk og drikk champagne på sengen til frokost. 

Send sexy meldinger gjennom dagen. Si du gleder deg til kvelden. Send et bilde fra kontoret. Få nok søvn. Vær blid, vær lykkelig. Stryk han på rumpa når du kan og send megetsigende blikk. 

Anonymkode: 4d197...394

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være kjærester hele tiden. Flørte. Hinte. Sensualitetstrening. Hemmelige kjappiser på badet. Dyrke forelskelsen, men også den rolige kjærligheten. 

Alseptere at livet går i faser og at det er ok med litt mindre bra tider i blant. 

Ta med en flaske vin i senga. Spill musikken dere elsker til hverandre. Fortell en hemmelighet. Vær litt mystisk. Ta inn på hotell, bestill sen utsjekk og drikk champagne på sengen til frokost. 

Send sexy meldinger gjennom dagen. Si du gleder deg til kvelden. Send et bilde fra kontoret. Få nok søvn. Vær blid, vær lykkelig. Stryk han på rumpa når du kan og send megetsigende blikk. 

Vi har prøvd med romantisk hotell opphold, det ga ikke piffen tilbake. Ble bare store forventninger, og like gnistløs pliktsex. 
Helt i orden å ha mindre sex i perioder, men vil gjerne få tilbake lidenskapen og kåtskapen. 

Jeg blir mer mekanisk kåt om jeg kan kalle det det! Og ikke kroppslig yrende kåt lenger. Samme med han. 
Prøver å flørte og opptre sexy og fristende men det blir så veldig påtatt og nesten litt teit i seg selv siden vi ellers er så laidback og uanstrengte med hverandre.... Da vi flyttet sammen kunne han ikke få nok av meg og tok på meg når jeg lagde mat, komplimenterte meg når vi så ts, klasket meg på rumpa når jeg pusset tenner, snek seg inn i dusjen med meg når jeg dusjet, og vekket meg med gode klemmer og deilig stemning som ledet til sex. Nå er det nesten som å bo med en venn i stemningen når gnisten og kåtskapen ikke er der :(

Jeg sender han en del biler og videoklipp og det tenner jeg veldig på. Han sier han elsker det men jeg får veldig liten respons tilbake og når han kommer hjem for å gjøre alle tingene han skrev på melding at han ville gjøre med meg så kommer liksom ikke lidenskapen mellom oss lenger. Det er så platt. Som å ha sex uten følelser men jeg har jo masse følelser for han 🤷‍♂️

Anonymkode: 5a68b...0b5

Skrevet

Begynte å bli litt kjedelig her også, så vi har introdusert stadig mer leketøy. Har også deilige stunder med massasje, som alltid leder til sex, selv om massasjen i seg selv egentlig er målet. Det å bare nyte, slappe av og kjærtegne hverandres kropper. 

Jeg har hatt det meste av leketøyet før. Nå har vi kjøpt vibrator egnet mest for ham, og Fleshlight. Jeg synes det er utrolig pirrende å se hans nytelse ved det, og eksperimentere i forhold til hva som gir ham mest nytelse. Få ham til å gispe av overaskelse og nytelse, som da han trodde han visste hvordan Fleshlighten skulle føles, men jeg hadde lagt den i varmt vann først, og det ble en annen opplevelse. 

Kommer til å kjøpe mer rettet mot ham. Og til meg. 

Sex med samme person blir kjedelig etterhvert, det er nesten ikke til å unngå, så veldig fint å utvide repertoaret litt. Finne på noe måter å nyte og gi nytelse på. 

Tror også at dette med generell hudkontakt er veldig viktig for å opprettholde både båndet, og holde seksualiteten i livet mellom to. Som nevnt fører alltid massasje til sex, selv om det ikke er press på det. Det er bare rett og slett viktig å ta på hverandre, så man ikke glemmer hvordan hud mot hud føles, og pirrer. 

Anonymkode: fd814...ac6

• Liker 3
Skrevet

Skaff deg en ny kjæreste. Seriøst, det finnes ingen annen løsning.

Anonymkode: 0eac2...c40

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg en ny kjæreste. Seriøst, det finnes ingen annen løsning.

Anonymkode: 0eac2...c40

.. så går det en liten stund, så er man der igjen.. Bytte hvert år? 

Anonymkode: f1f24...61d

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette! 

Det kan nok vanskelig å holde en spenning, tenning og lidenskap vedlike i lengre forhold. De fleste vil vel kunne kjenne på rutinen og kjenne på at det kan oppleves at sexlivet kan bli kjedelig. Men jeg tror også det er viktig å holde flørten i gang i hverdagen. Det betyr ikke det at man vil kunne klare å gå rundt å småflørte og være småforelsket hele tiden. Det vil som alt annet i livet gå i bølger. Periodevis kjenner man på et ekstra begjær og beundring og periodevis vil sexlivet få et oppsving, på samme måte som at man også vil oppleve bølgedaler hvor hverdagen kan kjennes litt mer grå ut. 

Men jeg er veldig enig i de "tiltak" 🙂 som nevnes over her. Flørte med kjæresten. En kjappis på badet eller på morgen eller stjålne øyeblikk når det egentlig ikke passer seg 😉 En date med vin i senga. Hinte. Deling av hemmeligheter og fantasier. Være litt mystisk. Sende  sexy meldinger gjennom dagen eller frekke bilder (ikke hver dag da......det kan fort bli for "heftig" og en ny rutine i seg selv, uten spenning). Stryke og tafse på hverandre.  Og jeg tror generelt sett at det er viktig å ikke ta hverandre for gitt og la seg selv bli slukt av hverdagen, og stoppe opp å ta seg tid til litt useriøst flørt og små frekke øyeblikk. Jeg mener at det å beundre og begjære hverandre og det å la seg bli litt revet med av spontane forslag og dirty øyeblikk vil være viktig for å holde spenningen og lidenskapen vedlike. Forføre og la deg bli forført. Kanskje ikke like lett nei? Men jeg tror det er viktig at man snakker om det og at begge har en tanke om at det er viktig. Sex er for meg en viktig del av forholdet og det er herlig å kjenne seg kåt og kjenne at den andre er kåt på meg. 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...