AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Har du vært sammen en voldelig aggrwaiv person som har klart å bli bra/ bedre ? Eller kan aggressive voldelige mennesker aldri endre seg? De fleste som reagerer m sinne er jo ofte redde eller triste - ikke alle aggressive er hissige. Anonymkode: c5c29...e1c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Må jo være en grunn til at de er som de Er? Og da må det jo gå an å fikses? Anonymkode: c5c29...e1c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Det handler vel om biologi i større grad enn vi ønsker å innse. Vi ønsker at det skal være pga barndommen etc, men noen er disponert for vold. Selv om dette nok ikke faller i god jord på KG Anonymkode: d0fcd...f57 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vært sammen en voldelig aggrwaiv person som har klart å bli bra/ bedre ? Eller kan aggressive voldelige mennesker aldri endre seg? De fleste som reagerer m sinne er jo ofte redde eller triste - ikke alle aggressive er hissige. Anonymkode: c5c29...e1c Her stod mye rart: - aggressiv - ikke alle aggressive er slemme Anonymkode: c5c29...e1c
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Det er det ikke noe fasitsvar på. «Vanlig individualterapi» kan faktisk gjøre såkalte psykopater verre/mer psykopatiske, som et eksempel. Nei, ikke alle aggressive/voldelighetene psykopati, det er et eksempel. Et minimum må være behandling hos eksperter på partnervold, dvs ATV (alternativ til vold). Er det rus inni bildet er det en absolutt forutsetning med avholdenhet fra rusmidler, inkludert alkohol. Anonymkode: 45cd0...c8e 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 De må jo ønske å endre seg. Spørsmålet er om de har et reelt ønske om det eller om det er spill for galleriet. Så er det neste spørsmålet om de kan endre seg. Anonymkode: 8a4f4...aa6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Jeg har erfart at de kan bli mer bevist å bli bedre med at de ikke er voldelige å klarer å ta seg sammen. Problemet er jo skadene som alt har skjedd, så man klarer aldri å stole på at personen er «forandret» , føler ofte at det hele er et skuespill som min mann prøver iherdig å passe til den rollen han nå har fått tildelt. Han kan ofte vise meg dobbel kommunikasjon altså at han reagerer med kroppen men er snill å hyggelig i språket, men jeg ser på måten han reagerer kroppslig at han egentlig er den amme gamle. Min mann gikk i terapi. Anonymkode: d752c...908
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå