Gå til innhold

Innsetting av spiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har blitt henvist av fastlege til gynekolog for GU og innsetting av spiral. Men, så kom jeg til å tenke på, hvem har spiralen? 

Jeg har ikke fått noen resept på spiral av fastlegen slik at jeg kan hente ut på apotek i forkant av timen hos gynekolog. 

Har gynekologen spiral hos seg? 

Har aldri gjort dette før som dere skjønner. 

Anonymkode: a5091...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gynekologen har hatt de gangene jeg har satt inn, men jeg har hørt om at det må kjøpes og medbringes også. Ring først så du vet på forhånd.

• Liker 5
Skrevet

Da jeg satte inn kobberspiral hadde legen det. Men hormonspiral har jeg fått på resept og hentet selv på apoteket. Mulig noen leger har begge deler på kontoret?

Anonymkode: 77d10...5d3

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Har blitt henvist av fastlege til gynekolog for GU og innsetting av spiral. Men, så kom jeg til å tenke på, hvem har spiralen? 

Jeg har ikke fått noen resept på spiral av fastlegen slik at jeg kan hente ut på apotek i forkant av timen hos gynekolog. 

Har gynekologen spiral hos seg? 

Har aldri gjort dette før som dere skjønner. 

Er du sikker på at du ikke har fått den som e-resept?

Skrevet
3 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Er du sikker på at du ikke har fått den som e-resept?

Jepp,  har sjekket. 

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg har satt inn hormonspiral har jeg fått resept og kjøpt den på apoteket, den kostet rundt 1200,-

Kobberspiral skal jeg aldri ha igjen pga blødninger og nikkelallergi.

Anonymkode: 9b8be...b03

Skrevet

Jeg tror jeg hadde ringt gynekologkontoret og sjekket. Kjedelig med eventuell bomtur. 

Anonymkode: c4934...c26

Skrevet

Jeg har fått den av gynekologen. Men vet at noen ikke har den og man må hente selv. Ring dem så vet du. 

Anonymkode: b0ea1...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...