AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #21 Skrevet 27. august 2019 Er ikke helt det samme, men jeg ble så vanvittig hoven i bena under mitt første svangerskap at jeg fikk ordentlig stygge strekkmerker bak på leggene. Nå har det gått mange år og de er fortsatt der selv om de har bleknet noe. Til og begynne med var jeg veldig ukomfortabel med dette, unngikk å gå med shorts og skjørt. Men så plutselig tenkte jeg bare at jeg gidder ikke å bry meg noe mer. Jeg kan ikke gå rundt i langbukser når det er 30 grader liksom. Og så slapp alt. Og nå bryr jeg meg ikke mer. Du kommer dit du også ,😘 Anonymkode: e5146...712
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #22 Skrevet 27. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du syntes dette er vanskelig. Jeg for min del sørger over at livmoren min har falt ned i underlivet slik at jeg tisser på meg, kan ikke ha sex som vanlig og føler meg skikkelig broken. Det å få barn fører med seg skavanker for de fleste. Hilsen trebarnsmor Anonymkode: 2e216...c4d Samme her.. Ts: Det beste er å bruke tid på å akseptere det. Jo mer du fokuserer på det, jo vondere og "større" vil det føles i ditt eget hode. Anonymkode: d598c...7aa
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #23 Skrevet 27. august 2019 Jeg skjønner deg veldig godt hi. Jeg har ikke sånne blodårer men fikk beina dekket med cellulitter etter svangerskap, kombinert med strekkmerker nedover lårene. Beina mine er bare cellulitter fra topp til tå bokstavelig talt, og strekkmerkene gjør at det ser enda verre ut. Jeg kan heller aldri gå i bikini, shorts eller skjørt mer Anonymkode: 64ba9...56a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #24 Skrevet 27. august 2019 Takk for alle svar!Det er litt godt å vite at det er flere som kjenner seg igjen i det jeg skriver! idag var det 27 grader,og jeg gikk med jeans. Tror ikke det hjelper at mange som har «uperfekte» bein gjemmer dem.... Hadde man sett at de fleste kvinnene har ikke «airbrushed» bein,så tror jeg kanskje det ville ha hjulpet å ta frem sine egne. Jeg jobber med damer i alle alder og de fleste av dem har helt perfekte bein.Er en på 40 og 50 som har bein som meg... Tusen takk for alle kommentarer! Anonymkode: ed273...54a
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #25 Skrevet 27. august 2019 Jeg sørger også over underlivet mitt. Kan ikke ha sex uten smerter, og tisser på meg.. Ett år siden fødsel og lite til ingen bedring Anonymkode: d0ef4...cd1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #26 Skrevet 29. august 2019 Jeg har det samme som deg. Mamma har det også, så jeg kommer til å få flere;) fint er det ikke, men jeg har lært meg å forsone meg med det at enkelte ting her i livet kan jeg rett og slett ikke gjøre noe med. Og dette er en av de tingene. De som har fine bein, har helt sikkert andre skavanker på kropp eller sjel som er lite pent/sjarmerende. Det finnes ingen i verden som er helt plettfri. Selv om vi kan titte på dem og tenke at åååå så pen hun er, eller så stramme og faste lår hun har. Og bli misunnelige. Mens det er ting bak fasaden som vi ikke ser. Kanskje er de kjempedårlige kjærester, er manisk utro, har psykopatiske trekk, dårlig likt hos folk, har kjempedårlig råd, sliter psykisk, har masse cellulitter vi ikke ser igjennom klærne, store strekkmerker fra anklene og til overkroppen, har masse kviser gjemt bak sminken, osv. Jeg vil myyye heller ha åreknutene mine resten av livet enn å ha noen av disse egenskapene😀 Anonymkode: 72a19...e50
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #27 Skrevet 1. september 2019 Takk for alt dere deler! Har vært tøft psykisk,men nå kommer høsten og vinteren og da går det i glemmeboka en liten periode.Så kommer sommeren og jeg blir helt knust... Anonymkode: ed273...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå