Gå til innhold

Tenker på ff hele tiden !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det virkelig på å tide å kutte kontakt med denne FF. Fordi du er for han en FF men han er for deg en som betyr mer. Når du ikke liker tanken på at han er med andre jenter osv begynner du å få følelser for han. Det ender bare med at du blir mega såra og får eienskap til han og han knuller på andre og uansett dumper deg til slutt så å tro at om du bare knuller mer på han så vil han like deg er en mislykka strategi

Anonymkode: ad4e5...59b

Men han og er veldig utspørrende om jeg møter andre,  og vil imponere meg på alle måter, lett gjennomskuelig. Kan han også ha følelser for meg ? Eller bare en alfahann. ?

Anonymkode: 132eb...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det fjeset? Er du der selv? 

Anonymkode: d2bc7...d96

Nei, heldigvis ikke.

Anonymkode: 8f540...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, heldigvis ikke.

Anonymkode: 8f540...8e3

Hehe, bra.😂

Anonymkode: d2bc7...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han og er veldig utspørrende om jeg møter andre,  og vil imponere meg på alle måter, lett gjennomskuelig. Kan han også ha følelser for meg ? Eller bare en alfahann. ?

Anonymkode: 132eb...7ad


Makt. Ikke følelser. Egoboost. Ikke sjalusi. Han vil være den eneste for deg fordi det gjør han til mere mann og makt over damer mens han kan drive med hvem han vil for han er jo mann og får status av jo flere damer. 

Anonymkode: ad4e5...59b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:


Makt. Ikke følelser. Egoboost. Ikke sjalusi. Han vil være den eneste for deg fordi det gjør han til mere mann og makt over damer mens han kan drive med hvem han vil for han er jo mann og får status av jo flere damer. 

Anonymkode: ad4e5...59b

Faans kynisme😩😩og lek med noens følelser

Anonymkode: 9b6f7...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:


Makt. Ikke følelser. Egoboost. Ikke sjalusi. Han vil være den eneste for deg fordi det gjør han til mere mann og makt over damer mens han kan drive med hvem han vil for han er jo mann og får status av jo flere damer. 

Anonymkode: ad4e5...59b

Er du mann selv ? Har også følelse av at han her er en sånn, men hvordan ble du sikker ut i fra det lille jeg har fortalt ? 

Anonymkode: 132eb...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er ikke bare sex...ikke tro på den myten.  Selvfølgelig så knytter man sjelelige bånd til den man har sex med.  Sex er jo det mest intime man kan komme noen fysisk. Men kroppen er ikke adskilt fra psyken så alt som påvirker kroppen påvirker også følelsene, tankene og minnene. Så fremst man ikke er en maskin eller en psykopat.

Anonymkode: 48d12...1da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke bare sex...ikke tro på den myten.  Selvfølgelig så knytter man sjelelige bånd til den man har sex med.  Sex er jo det mest intime man kan komme noen fysisk. Men kroppen er ikke adskilt fra psyken så alt som påvirker kroppen påvirker også følelsene, tankene og minnene. Så fremst man ikke er en maskin eller en psykopat.

Anonymkode: 48d12...1da

Hvordan forklarer du de som er ff i flere år men absolutt ikke vil ha noe forhold? Som kun tar kontakt når de ønsker sex? Hvor knyttet har de blitt? Der man utenom sex er nederst på prioriteringslista?

Anonymkode: 9b6f7...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer du de som er ff i flere år men absolutt ikke vil ha noe forhold? Som kun tar kontakt når de ønsker sex? Hvor knyttet har de blitt? Der man utenom sex er nederst på prioriteringslista?

Anonymkode: 9b6f7...168

Jeg tror en kan være knyttet til en seksuell partner, selv om en ikke nødvendigvis ønsker forhold med vedkommende. 

Anonymkode: 8576a...c04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror en kan være knyttet til en seksuell partner, selv om en ikke nødvendigvis ønsker forhold med vedkommende. 

Anonymkode: 8576a...c04

Ok kanskje d😊😊😊. Er lov å håpe da at en har sådd ett frø😂

Anonymkode: 9b6f7...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok kanskje d😊😊😊. Er lov å håpe da at en har sådd ett frø😂

Anonymkode: 9b6f7...168

Jeg tror at alt kan skje i fremtiden. I mellomtiden så må en ikke sette han på en pidestall, at han er sååå fantastisk. 😉

Anonymkode: 8576a...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at alt kan skje i fremtiden. I mellomtiden så må en ikke sette han på en pidestall, at han er sååå fantastisk. 😉

Anonymkode: 8576a...c04

Det er farlig lett å gå i den fella altså... snakker om masse erfaring der😂😂😂

Anonymkode: 9b6f7...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er farlig lett å gå i den fella altså... snakker om masse erfaring der😂😂😂

Anonymkode: 9b6f7...168

Ja, det er sant det. Men... da tror jeg kanskje ikke det vil gå. Bare mine tanker altså. En annen ting, som jeg har kjent på.. Er om er dette virkelig forelskelse, eller er det mest begjær? Jeg synest det kan være vanskelig å helt skille. 

Anonymkode: 8576a...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sant det. Men... da tror jeg kanskje ikke det vil gå. Bare mine tanker altså. En annen ting, som jeg har kjent på.. Er om er dette virkelig forelskelse, eller er det mest begjær? Jeg synest det kan være vanskelig å helt skille. 

Anonymkode: 8576a...c04

Helt klart begjær fra en side ja... da mine edlere deler rett som d er i hans tanker... hans edlere deler faller ikke ofte inn i mine tanker😊

Anonymkode: 9b6f7...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...