Tullhøna Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Hei! Jeg har noen spørmål, jeg ikke finner svar på noe sted. Venter fortiden på overgangen til ny fastlege, da han jeg har er av typen som selv googler seg frem til hva som feiler en og hva en trenger som eventuell behandling. Jeg satte nylig inn p-stav. Gikk fra p-plaster til stav. Altså tre uker med plaster, tok av, satte inn p-stav dagen etter jeg tok av plaster. Jeg har nå en litt stikkende følelse i armen av og til, når jeg beveger armen. Er dette vanlig i starten? Fikk litt av et blåmerke dagen etter, som gradvis er på bedringens vei. Tok også celleprøve i samme slengen, siden det er snart 3 år siden sist. Og en liten blødning forekom jo, men det er normalt. Et par dager etterpå så jeg på papiret etter å ha vært på do at det var en klatt med utflod der..? Er dette noe som også kan forekomme? Og i og med at det har vært skrapt og irritert og litt usatt i friluft, så har jeg også nå fått urinveisinfeksjon følelse. Altså, at det svir i røret etter jeg har tisset. Men, urinrøret er jo et eget rør, mens skjeden er et annet. Og nå får jeg tydeligvis alt mulig rart i en gang... Og jeg blir litt stressa. Siden det med undersøkelser og konsultasjoner hos leger ikke er det jeg aller helst gjør. Jeg hadde også håpet å være en av dem som slapp mensen etter å ha satt inn stav. Jeg er relativt regelmessig, i og med at plaster gjorde det slik. Jeg skulle egentlig hatt mensen fredag, noe som ble dratt ut til i dag, mandag. Ikke at det foreløbig er en vanlig blødning, men likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå