AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Samboeren min er ikke mentalt/psykisk frist, men han nekter for det. Blir sint og lukker seg helt når jeg nærmer meg tema. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, helt ærlig er jeg redd. Har noen av dere gode innspill? Har så vidt snakket med min lege og fått noen råd, men føler alt stopper opp. Vil så gjerne at han skal innse det, for han har det veldig vondt. Har noen av dere erfaring med sånt? Hvordan håndterte du det? Setter pris på alle råd Anonymkode: 2f004...fb2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Jeg anbefaler deg sterkt å dra på Pårørendesenteret - hvis de har det der du bor💕 hvis ikke ville jeg hørt med kommunen om de har noe lavterskel samtaletilbud slik at du kan få snakke gjennom hvordan DU har det som pårørende. masse lykke til! Anonymkode: 277b7...476
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Kan det være han føler du beskylder ham mer enn at du prøver å hjelpe? Du skriver ikke hva som er galt, men noen psykisk syke ser ikke selv at de er syke. Har du noe mer konkret? Da kan det være lettere å gi tips. Anonymkode: 91701...5ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå