Gå til innhold

Hvordan avslutte en blowjob

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell meg gutter! Sakte,sakte sug når spruten står eller ha kuken stille i munn?

Eller suge på? 

Anonymkode: 462f1...aff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd det sånn at jeg kan ikke si med sikkerhet hva som er best og ikke.

Skrevet

Saftig og intens rett før jeg kommer. så rolig mens jeg kommer med en leken tunge på baksiden av hodet på «strengen». 

Anonymkode: 7ca69...1f0

Skrevet

Har fortsatt til gode at noen kommer mens jeg har de i munnen. Det tillater jeg ikke. Så jeg runker de fort, og når de kommer så stopper jeg opp, men gnir litt saaakte på hodet og strengen for å "dytte ut" den siste spermen etter spruten er over. 

Anonymkode: 38400...9ca

Gjest fitteslikker
Skrevet

Varier i mellom de tre nevnte. Begynn et sted «midt i mellom» - litt langsomme bevegelser i kombinasjon med litt lett bruk av tungespissen på undersiden av hodet, fungerer stort sett fint. Prøv deg litt frem, å finn ut hva som gir dere begge en så god opplevelse som mulig. Husk at det er ikke bare han som skal nyte det, men at også du har en deilig opplevelse av det dere gjør sammen. 
Kose deg med det!

Skrevet

Varierer sikkert fra mann til mann.

Personlig kan det gjøre veldig vondt om hun fremdeles holder på mens jeg kommer. Liker at hun stopper og holder den rolig i munnen mens jeg spruter ned i halsen på henne.

Anonymkode: 059a1...7cd

Skrevet

Helt klart det første. Blir også helt gal av et passe fast grep om ballene i det jeg kommer. Det viktigste for meg er imidlertid at du viser med øyne og kroppspråk at du har lyst på spruten. Helt magisk når det lyser av øynene hennes.

Anonymkode: 16d30...5b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...