Gå til innhold

Kjerringklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva det menes med det, er det noen som kan gi meg en innføring? Bildeeksempler? Hva er det som er kjerringklær? 

Anonymkode: fb2c7...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sylvi Listhaug syns jeg kler seg kjerringaktig som gjør at du ser mye eldre ut enn hun er. Uformelige skjørt, kjipe bluser med blazer over osv.. 

Anonymkode: 482ce...c50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er meir kjerring-kropp... Dermed blir alle klede nødvendigvis litt meir kjerringklede.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst veldig individuelt hva som er kjerringklær og ikke ser jeg.

Anonymkode: fb2c7...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som ikke lyser desperat er kjerring. 😁

Anonymkode: f93d0...e8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Fjaselina skrev:

Problemet er meir kjerring-kropp... Dermed blir alle klede nødvendigvis litt meir kjerringklede.


Du kler kallenavnet ditt for dette var fjas.  

Anonymkode: e6f87...d0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blomster på klær 🤫

Anonymkode: 725e6...e0e

Ok? Massevis av fine klær med blomstermønster.  Til og med døtrene mine har en del klær med det, de er overhodet ikke kjerringer, men unge ungdommer (og ganske så motebevisste) 😊

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:


Du kler kallenavnet ditt for dette var fjas.  

Anonymkode: e6f87...d0d

Det er heilt seriøst frå mi side. Det er rart at du ikkje ser det. Bilete av kjerringklær er i 99% av tilfella "tilfeldigvis" plassert på damer med nokre kilo for mykje. Dei samme kleda ser kanskje nesten kule ut på ein tynn kropp. Og det er ikkje fjas.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ''kjerring-stil'' ? Altså bildet av de politikk-damene. Det ser jo bare ut som de har det gøy med farger og stilfulle klær... ? Forstår liksom ikke hvorfor alltid folk tenker at visse klær bare passer modeller.

Anonymkode: 8097b...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.8.2019 den 2.55, AnonymBruker skrev:

Blomster på klær 🤫

Anonymkode: 725e6...e0e

Tildels enig i det, samt skjerf!! Hva i huleste er er greia med disse tynne skjerfene som damene driver og surrer rundt halsen til enhver tid? Det er så kjerring!

Anonymkode: 99109...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 25.8.2019 den 23.08, Fjaselina skrev:

Problemet er meir kjerring-kropp... Dermed blir alle klede nødvendigvis litt meir kjerringklede.

Jeg og er litt her. Når man ender opp med den klassiske kjerringkroppen ender egentlig alle klær med å se litt kjerring ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2019 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Sylvi Listhaug syns jeg kler seg kjerringaktig som gjør at du ser mye eldre ut enn hun er. Uformelige skjørt, kjipe bluser med blazer over osv.. 

Anonymkode: 482ce...c50

Kan folk slutte med dette her? Det er ikke greit å bruke enhver anledning til å hakke på politikeres utseende eller finne på ting om klesstilen deres, bare fordi man ikke liker personen. Lov å ikke like noen, men ikke lat som du syns det er noe galt med klesstilen hennes, bare fordi du ikke liker henne.

Selv mener jeg f.eks KappAhl har mye »kjærringklær»

Anonymkode: aa496...cf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tildels enig i det, samt skjerf!! Hva i huleste er er greia med disse tynne skjerfene som damene driver og surrer rundt halsen til enhver tid? Det er så kjerring!

Anonymkode: 99109...c65

Når man blir eldre så blir man gjerne kaldere, foruten om i overgangsalderen da, da er skjerf godt å bruke. Hilsen 45 år 😅

Anonymkode: d26e3...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lama_Drama skrev:

Jeg og er litt her. Når man ender opp med den klassiske kjerringkroppen ender egentlig alle klær med å se litt kjerring ut. 

Er kjerring selv og har fått kjerring-fasong etter overgangsalderen. 

Kan love dere alle at det ikke er lett å kle seg kult  man nærmest over natta går fra å ha en slank, normal figur til å få diger mage og digre pupper. Mens bena og rumpa fremdeles er ganske slank. Det som funker best da, er faktisk vide overdeler. De fleste av disse er i kjerringstil. 

Men dersom noen kan tipse en topptung kjerring på noen og femti om kule klær som passer min nåværende figur, vil jeg være svært takknemlig. 

Anonymkode: 36a3b...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tildels enig i det, samt skjerf!! Hva i huleste er er greia med disse tynne skjerfene som damene driver og surrer rundt halsen til enhver tid? Det er så kjerring!

Anonymkode: 99109...c65

Jeg synes det er stilig med skjerf som matcher resten av antrekket, eller et skjerf i en kontrastfarge til øyenfargen som får øynene til å lyse og se ekstra fine ut. Skjerf kan være med på å sette prikken over i-en på et antrekk som ellers ville vært kjedelig, slik som bildet av Trine S. Grande over her. 

Hilsen kvinne i 20-årene. 

Anonymkode: 3fef9...879

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...