AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Er det slik at de med AS bare må innse at de er annerledes? Er de fra en annen planet og de eneste de faktisk kan klaffe ned er andre med AS? Jeg leser artikler om folk derfra og de sier bare det samme... de er annerledes. De prøver alltid å være en annen , men det går ikke i lengden. Har diagnosen selv og føler ikke jeg kan gjøre det andre kan. Andre står fritt til å gjøre ting, hos meg tar ting dobbelt så lang tid. Anonymkode: f69c6...438
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Ja jeg er annerledes og slik er det bare. Og ja jeg kan kompensere mye for å skjule det og for å passe inn, men det er slitsomt. Jeg ser verden på en litt annen måte føler jeg. Men nei, jeg går ikke rundt og synes ekstremt synd i meg selv og kverner over hvor fælt det er at jeg har AS. Ikke har jeg planer om å lete etter en mann med AS heller. Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 1bdb8...8f8 1
Gjest Alkoholist Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Det beste er å bare godta seg selv. Det spiller ingen rolle hva andre synes om deg.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Men blir alt annerledes selv om man gjør det samme som andre? Det er jævla irriterende at jeg føler alt jeg gjør bare er tilgjort. Anonymkode: f69c6...438
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #5 Skrevet 5. september 2019 Folk er folk. Har du møtt en med asperger har du møtt en. Anonymkode: 419eb...683
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #6 Skrevet 5. september 2019 Jeg har en tenåring med asperger, og han har flere gode venner, og ingen av de har asperger. Ja, han er jo ikke helt A4, men klarer seg fint. Og blir akseptert for den han er. Anonymkode: a392d...915
Darkrobin27 Skrevet 5. september 2019 #7 Skrevet 5. september 2019 Man er den man er uansett om man vil eller ikke, sitt og synes synd på seg selv er bare bortkasta tid...
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 13 timer siden, Darkrobin27 skrev: Man er den man er uansett om man vil eller ikke, sitt og synes synd på seg selv er bare bortkasta tid... Men jeg er ikke den jeg vil. Folk har et annet bilde av meg enn jeg har selv. Jeg er mer stille enn jeg selv oppfatter meg. Jeg hater å være stille, men jeg er slik. Grublende og stille. Andre lever livet. Jeg blir sugd tilbake til det kjedelige hele tiden. Synes det er utrolig hva folk klarer. Anonymkode: f69c6...438
Darkrobin27 Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg er ikke den jeg vil. Folk har et annet bilde av meg enn jeg har selv. Jeg er mer stille enn jeg selv oppfatter meg. Jeg hater å være stille, men jeg er slik. Grublende og stille. Andre lever livet. Jeg blir sugd tilbake til det kjedelige hele tiden. Synes det er utrolig hva folk klarer. Anonymkode: f69c6...438 slutt og bry deg om hva folk sier til deg, skjønner ikke hvorfor folk bruker tid på det
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 Dersom man skriver 5 tråder om dette hver uke, så burde man akseptere at man er annerledes og opphengt i å være annerledes Anonymkode: 732fc...762 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2019 #11 Skrevet 10. oktober 2019 On 8/25/2019 at 10:17 PM, AnonymBruker said: Er det slik at de med AS bare må innse at de er annerledes? Er de fra en annen planet og de eneste de faktisk kan klaffe ned er andre med AS? Jeg leser artikler om folk derfra og de sier bare det samme... de er annerledes. De prøver alltid å være en annen , men det går ikke i lengden. Har diagnosen selv og føler ikke jeg kan gjøre det andre kan. Andre står fritt til å gjøre ting, hos meg tar ting dobbelt så lang tid. Anonymkode: f69c6...438 Ja, sånn er det bare. Anonymkode: 491f5...f22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå