Gå til innhold

Hva er dette på magen min? (Bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt noen slags prikker på et lite område på magen min i snart en måned nå. Skjønner jo at det ikke er noe farlig, men det irriterer meg litt. Vet noen hva dette kan være og eventuelt også hvordan jeg kan få det vekk?

mage .jpg

Anonymkode: 0a8aa...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som nupper i hårsekker? 🤷‍♀️

Anonymkode: 139cf...7f1

Skrevet

Vanlige nupper i huden, ser det ut til.Mange som har dette, noen har det over store deler av kroppen. Kan dette være på et område der klesplagg sliter vekk kroppshåret (fine små dun som man har over alt) ? De nuppene kan da være hårsekker der hårene ikke "finner veien ut" igjen.

Anonymkode: d6e88...f5f

Skrevet

Har slike jeg også noen steder. Er nupper. Skulle likt å sett et bedre bilde da, kunne du tatt med blitz? Mine er noe mindre. 

Anonymkode: 91e24...a99

Skrevet

Ja eg ser også nupper.

Anonymkode: 54628...742

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har slike jeg også noen steder. Er nupper. Skulle likt å sett et bedre bilde da, kunne du tatt med blitz? Mine er noe mindre. 

Anonymkode: 91e24...a99

Dette bildet er kanskje litt bedre. Takk for svar alle sammen, men bør det ikke gå vekk av seg selv snart?

TS

Mage2.jpg

Anonymkode: 0a8aa...c6f

Skrevet

Mulig noen hårsekker eller blodkar har fått noe friksjon eller klem, og du har fått en mini indre blødning. Har hatt liknende selv, andre steder på kroppen. Gikk fort over hos meg.

Anonymkode: 9afb6...13b

Skrevet

Kan det være en allergisk reaksjon? Jeg får kløende prikker ved buksekanten midt på magen av enkelte beltespenner og bukseknapper.

Anonymkode: 204cf...106

Gjest Familytree
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være en allergisk reaksjon? Jeg får kløende prikker ved buksekanten midt på magen av enkelte beltespenner og bukseknapper.

Anonymkode: 204cf...106

Ja, jeg er enig med deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...