AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Har holdt på med en mann siden mars. vi oppfører oss som vi er i et forhold, han sover her hver natt, kommer hit etter jobb, er med meg på fritiden osv. Vi oppfører oss som vi er kjærester, for noen uker siden sa han at han elsker meg, å det sier han hver dag. Vi har snakket om forhold og at dette er noe vi ønsker, jeg helst i går😂 men han er ikke klar..... så hvor lenge er det vanlig at det tar for mannfolka å bli klar da? 😅 Anonymkode: 63bd0...9a7 1
signatur Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Ca. 36 dager f.o.m idag. Er det ikke bare å spørre han når dere ligger i senga å snakker om alt mulig?
juliet capulet Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 MMm dere ER i et forhold. Han bor jo hos deg. Om han ikke vil være med på å definere dette som et forhold så bruker han deg fordi han skal videre. 9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Høres nesten litt rart ut...Han sier han elsker deg og var slik jeg tolker innlegget den første som sa det i tillegg til at dere i praksis er sammen, men vil likevel ikke definere det som forhold? Høres litt motstridende ut spør du meg. Ville nok ha tatt en prat i rolige omgivelser og spurt litt om grunnen til at han ikke vil definere det som et forhold nå. Jeg kan forstå at man ikke ønsker det fra første stund og at man bør gi det litt tid, men mar-aug er jo 5 måneder. Så ta en rolig prat der man passer på å ikke anklage hverandre for noe, men det er jo viktig å vite grunnen til at han ikke ønsker å definere et forhold etter relativt lang tid. Kanskje er det et eller annet som ikke føles riktig for han (ennå), men ofte kan det ha utgangspunkt i en eller annen misforståelse eller noe som har blitt gjort eller sagt. Ofte kan det løses, men det forutsetter jo at man kan være ærlig om grunnen. Anonymkode: 1dac6...a14 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Åh, slik var det hos oss lengeeee. Vi bodde praktisk talt sammen før han kunne si høyt at vi var kjærester. Han brukte så lang tid på å bestemme seg at det var like før jeg pakket tingene mine og dro flere ganger. Jeg var så frustrert, og prøvde forskjellige måter å snakke med han om det på, uten at det hjalp meg til å forstå noe særlig. Vet ikke helt hva som skjedde, men etter å ha vært på en ferie sammen hadde han plutselig bestemt seg. Nå er vi lykkelige samboere og venter vårt første barn 😊😊 Hold ut! 🤩 Anonymkode: cc2c3...52e 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 På 25.8.2019 den 22.06, juliet capulet skrev: MMm dere ER i et forhold. Han bor jo hos deg. Om han ikke vil være med på å definere dette som et forhold så bruker han deg fordi han skal videre. Klart det. Alltid Anonymkode: 089fd...0ed
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Høres ikke ut som han vil bli kjæresten din. Anonymkode: 8912a...903
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 Ehm... hvis han har sovet hos deg stort sett hver natt, eller hver natt siden mars, vil han i følge folkeregisteret regnes som boende på din adresse. Når han sier han elsker deg, dere gjør alt sammen og alt, hvorfor i helsikke vil han ikke si hva det er da? Helt normalt er jo dette ikke. Anonymkode: 05d62...122
AnonymBruker Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 Menn blir klar når de treffer en dame som ikke finner seg i å bli behandlet sånn som deg. Anonymkode: cfa8c...6fe 5
Apekatten Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 Dere har holdt på slik i typ 5 måneder, og han er enda ikke klar? Hadde han ville blitt kjæreste med deg, så hadde han vært klar for lenge siden. Virker som han holder døren åpen for noen andre. Dere oppfører dere allerede som kjærester, så jeg skjønner ikke problemet hans. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #12 Skrevet 5. september 2019 Ja han burde kanskje bestemt seg. Han har sagt at han håper vi ender opp som kjærester.. men det skjer fortsatt ikke noe.. tror dere virkelig at han holder døren oppe for andre og at det er derfor det ikke blir noe forhold? Anonymkode: 63bd0...9a7
guttemann Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 Man elsker ikke noen FØR man en gang kaller dem kjærester, det sier seg selv.
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 Tror nok det forholdet deres er blitt til vennskap, han er mere venn enn kjæreste😊
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #15 Skrevet 7. september 2019 På 5.9.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev: Ja han burde kanskje bestemt seg. Han har sagt at han håper vi ender opp som kjærester.. men det skjer fortsatt ikke noe.. tror dere virkelig at han holder døren oppe for andre og at det er derfor det ikke blir noe forhold? Anonymkode: 63bd0...9a7 Er d så nøye hvordan en definerer d? Bor dere samnen, spiser og har sex sammen ...må d være en merkelapp på ting?? Vær fornøyd med det du har. I praksis har du en kjæreste men han vil bare ikke kalle d det. Nyt det mens du kan. Hvis han er fornøyd slik burde du og være det. Hvis ikke er d bare å pakke snippsekken og gå å Finn en som tør å si han er kjæresten din hvis de absolutt må det for deg. Du som setter krava... lykke til Anonymkode: 4942f...738
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå