Gå til innhold

Problem med chromecast

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi leier en leilighet og har en nabo som vi deler nettverk med. Han har også chromecast, så når vi går på netflix og skal slå på chromecast kan vi veldig å streame til hans. Chromecast klikker ofte. Som at det bare slår seg av.. og vi lurer på om det kan ha noe med at naboen slår på sin?  I så fall, hvordan løser jeg dette problemet? Kan vi ikke ha vår privat på en måte? Har sjekket alle mulige innstillinger, men finner ikke ut noe..

Anonymkode: 2363f...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var mulig med flere chromecast på samme nett. 

Hvis dere får hver deres wifi sender så regner jeg med at dere ikke vil se hverandres Chromecast. Hvis dere gir Chromecastene navn så er det kanskje lettere å skille de fra hverandre. 

Hvis dere har felles wifi sender i dag så vil vel en av dere ha dårligere signaler. Mulig det påvirker Chromecast? 

Hvis det ikke er datakabler mellom leilighetene så kan dere kanskje bruke utstyr som forsterker signalene. 

Skrevet

Jeg bor i et hus med felles internett. Når jeg skal streame til Chromecast, kan jeg velge hvilken chromecast jeg skal koble til. Der jeg bor har de en som heter soverom, mens min heter "xxxxx". 

Anonymkode: b6677...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...