AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Jeg sveipet litt på tinder i dag, og har fått 2 matcher. Altså i dag, så jeg er tidlig ute for å spørre om råd 😅 Jeg er ekstremt ukomfortabel med å snakke med 2 stk samtidig, men vet jo at man ikke har noen forpliktelser til noen man ikke en gang har møtt. Er det noen som har erfaring med 2 stk på en gang. Altså sier man det til dem? Noen kan kanskje si at jeg overdriver 😅 men jeg har vært singel lenge, og vil ikke gjøre nor feil. Nå føler jeg bare for å la han ene gå allerede nå, men jeg aner jo ikke om jeg da velger «rett», kanskje jeg lar drømmemannen gå bare pga. rask dømming. Ja jeg kunne godt trengt et par tips fra andre. Hva er måten man går frem på her? Er det en norm på dette? Tror kanskje jeg har vært singel og dateløs litt for lenge! Har ikke peiling på hvordan dette fungerer. Anonymkode: 2cfd9...d53
Ardenus Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Det er helt greit å prate med flere, men når du har skravla en stund, så burde du ha en formening om hvem du vil velge å gå videre med. (mener jeg)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Mange som dater flere på en gang, helt vanlig. Anonymkode: 5a8b8...99f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Det vanligste er nok å velge den kjekkeste 😁 Anonymkode: b75c4...8a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå