Gå til innhold

Redd for brystkreft!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet mye om dette - ikke minst den redselen som sitter i kroppen i ventetiden, og alle worstcase scenariene som dukker opp i hodet mens man venter på resultatet fra trippeldiagnostikk på et BDS. Jeg har vært igjennom hele pakkeforløpet og forstår deg så inderlig godt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Havbris skrev:

Jeg vet mye om dette - ikke minst den redselen som sitter i kroppen i ventetiden, og alle worstcase scenariene som dukker opp i hodet mens man venter på resultatet fra trippeldiagnostikk på et BDS. Jeg har vært igjennom hele pakkeforløpet og forstår deg så inderlig godt.

Dette er det vondeste døgnet i mitt liv. Om en uke får jeg resultatet. Det er nesten ikke til å holde ut. Takk for at du svarte. ❤

Anonymkode: 27cc9...409

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det vondeste døgnet i mitt liv. Om en uke får jeg resultatet. Det er nesten ikke til å holde ut. Takk for at du svarte. ❤

Det er nesten ikke til å holde ut, og man lever i et vakuum i denne ventetiden. La oss inderlig håpe at det ikke er en ondartet svulst, og om det er det så vil du bli holdt i hånda av helsevesenet videre. Sørg for å holde deg i aktivitet og snakk med nære folk som orker å høre på redselen din. Jeg skal følge med deg her i tråden.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Havbris skrev:

Det er nesten ikke til å holde ut, og man lever i et vakuum i denne ventetiden. La oss inderlig håpe at det ikke er en ondartet svulst, og om det er det så vil du bli holdt i hånda av helsevesenet videre. Sørg for å holde deg i aktivitet og snakk med nære folk som orker å høre på redselen din. Jeg skal følge med deg her i tråden.

Har du hatt brystkreft? Er du frisk i dag? 

Anonymkode: 83a7e...76b

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hatt brystkreft? Er du frisk i dag? 

Ja, jeg har hatt brystkreft og har hatt hele "pakka" med behandling. Er frisk i dag - 5 år etter siste stråling.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Havbris skrev:

Ja, jeg har hatt brystkreft og har hatt hele "pakka" med behandling. Er frisk i dag - 5 år etter siste stråling.

Så utrolig godt å høre ❤️😊🙏

Skrevet
3 timer siden, Havbris skrev:

Utrolig fint å høre, ja! Blir det litt bedre når fakta er på bordet og man har behandling osv å forholde seg til? Denne uvissheten er rene torturen. Jeg er ikke så redd for behandling osv, mest redd for å dø av dette. 

Skrevet

Kjære TS. Jeg har hatt brystkreft som 35 åring, fikk også full pakke med behandling (cellegift og stråling) Ventetiden til man får svar og prosessen ble satt i gang var desidert det værste! Jeg opplevde og bli godt tatt vare på av helsevesenet og behandlingen gikk mye bedre enn forventet. Jeg er frisk som en fisk på 6 året nå og har vært i full jobb siden 3 mnd etter endt behandling. I dag er de kommet så langt med behandling at om det verst tenkelige skulle bli virkelighet, så går det faktisk helt fint . Skjønner selvfølgelig redselen din, og jeg håper virkelig at de ikke finner noe skummelt (sannsynligheten er faktisk størst for det!) men som sagt er det på ingen måte en dødsdom om det skulle være kreft. Prøv å tenk positivt, dette går fint uansett ❤️ Sender masse gode tanker og lykke til .

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig fint å høre, ja! Blir det litt bedre når fakta er på bordet og man har behandling osv å forholde seg til? Denne uvissheten er rene torturen. Jeg er ikke så redd for behandling osv, mest redd for å dø av dette. 

Mye endret seg da jeg fikk svar, selv om det i mitt tilfelle var en ondartet krefttype. Da var jeg utålmodig etter å komme igang og så fløy ukene som bare det. Jeg har lite senvirkninger og var tilbake i jobb ganske raskt etter endt behandling. Jeg setter så pris på livet og alt jeg har, og mye blir ganske betydningsløst etter dette. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke TS, men jeg får mine svar om en uke. Røntgenlegen forsnakket seg og så at den ene kulen må gjøres noe med. Er på 2.døgnet med frykt og gråter og har angst (som jeg aldri har hatt). 

Takk for trøsten.❤ Jeg regner med at det vil roe seg når svarene kommer, uansett hvordan det er. Men akkurat nå er dette en prøvelse. 

Igjen, tusen takk for at dere svarer. Veldig glad for at alt er fint med dere ❤💖💐

Skrevet

Jeg har hatt en annen type kreft og kan skrive under på at ventetiden er aller verst. Mens jeg gikk og ventet var det liksom ikke noe jeg kunne gjøre, men da jeg fikk den fæle beskjeden fikk jeg samtidig en plan for veien videre og kunne se for meg hvert enkelt delmål (første cellegift, andre cellegift osv, så operasjon, så opptrening etter operasjon) og det endelige målet om å bli frisk.

Anonymkode: c3e87...2a5

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en annen type kreft og kan skrive under på at ventetiden er aller verst. Mens jeg gikk og ventet var det liksom ikke noe jeg kunne gjøre, men da jeg fikk den fæle beskjeden fikk jeg samtidig en plan for veien videre og kunne se for meg hvert enkelt delmål (første cellegift, andre cellegift osv, så operasjon, så opptrening etter operasjon) og det endelige målet om å bli frisk.

Anonymkode: c3e87...2a5

❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...