Bamseklemmer Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hvordan få venner uten at det skal virke som en kontaktannonse? Ikke kan vi dele kik/snap og ikke flørte og oppfordre til pm
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Den dagen det blir funnet en oppskrift på "hvordan innlede et vennskap" vil ensomhet bare være et ord man finner i fremmedordboka. Ingenting ville vært bedre enn det. Noe av det som får meg til å trekke meg unna er påtrengenhet. Når jeg får en følelse av å nærmest bli løpt ned, da skygger jeg banen så godt det går. Har en mistanke (som er ganske godt bekreftet fra diverse tråder her samt når jeg snakker med mine venner/bekjente) om at det er ganske gjengs. Anonymkode: e79ad...5d1 1
Bamseklemmer Skrevet 25. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2019 (endret) Du må jo ikke ta alle under en kam, opp til hver enkelt vil jeg tru, og folk har forskjellige meninger om dette også. Jeg skal røpe såpass, at jeg har bedre nettvenner enn min egen nabo. Og naboen min er ikke så værst❤️ Endret 25. august 2019 av Bamseklemmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå