Gå til innhold

Hva slags smykker skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha diamantøredobber, og et lite enkelt hjertesmykke med diamanter, er usikker på om jeg skal ha armbånd. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal ha det samme som deg,men ikke armbånd. Tror det blir finest uten,vil ha det enkelt.

Skrevet

Jeg skal ha det enkelt. Et sølvsmykke med ett perleanheng, enkle perler i ørene og et enkelt perlearbånd på ene armen...

Jeg liker det enkle best ja :-)

Skrevet

Det enkle er klart det beste, ja. Jeg skal ha perlekjede med ganske små kulturperler og perler i ørene.

Skrevet

Jeg skal enten ha perleanheng i gullkjede, eller perlekjede med anhent. Spent på å prøve sammen med kjolen:-)

Skrevet

Jeg skal ha sølv kors kjede,et armbånd søstra mi har laget og enkle små øredobber med glass stener.

Gjest gjest1
Skrevet

Ingen smykker på meg, trur eg.. Bortsett frå gifteringen då... ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gifter meg i en Rembokjole, og føler egentlig ikke at kjolen trenger masse pynt i tillegg. Har tenkt meg helt enkel ørepynt i tillegg til gifteringen.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg gifter meg i en Rembokjole' date=' og føler egentlig ikke at kjolen trenger masse pynt i tillegg. Har tenkt meg helt enkel ørepynt i tillegg til gifteringen.[/quote']

Kva slags rembo-kjole skal du gifte deg i?? *nysgjerrig* Eg er enig i at Rembo-kjolane er nok i seg sjølv. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan!

Skal gifte meg i Maite... ... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Åh, det er den fiiiiiiiiiiiinaste!!!! Er du fast brukar her inne eller??? Eg skal prøve å få sydd meg ein kopi av Maite! ;) Kjøper du den på brudekjolebutikk, eller?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, var fast bruker - men sletta meg pga. gjenkjennelse fra slekt. Så nå kan jeg vel kalles "hyppig gjest"... :ler:

Jeg kjøpte kjolen på brudesalong i fjor sommer. Er veldig fornøyd, og gleder meg til å bruke den... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Åh, du blir heilt sikkert NYYYDELEG!!!! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Veit du kva slags stoff det er i Maite? Er overstoffet i organza, chiffon eller tylll......? Eller noko heilt anna? Og kva stoff er understoffet av????

Gjest Anonymous
Skrevet

perlesmykke med diamantanheng, samme i øredobber. klokke med diamanter, muligens perle armbånd...

Skrevet

Jeg skal ha anheng i sølv med zirkon, ørepynt med zirkoner, og et matchende armbånd...

Gjest gjest1
Skrevet

Veit du kva slags stoff det er i Maite? Er overstoffet i organza, chiffon eller tylll......? Eller noko heilt anna? Og kva stoff er understoffet av????

Ingen som veit?

Gjest Gjesta
Skrevet

Psst, smykketråd, Veslo! :wink:

Jeg skal ha hvite perler, både smykke, øredobber og armbånd, samt tiara med perler og glass-steiner.

K

Skrevet

Jeg skal kun ha perler som pynt i håret, og tror derfor at det blir et kort perlekjede og perleøredobber som smykker. Tror det kan bli fint, blir jo litt sammenheng i smykkene da...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal ha tiara og slør på hodet.

I ørene skal jeg ha diamantøredobbene jeg fikk av min kjære som er ganske små og diskret.

I halsen skal jeg ha ett hjerte i hvit perlemor med en sølvkant rundt, i sølvkjede.

Også skal jeg ha ringen jeg fikk av min kjære i hvitt gull med 3 rubiner på den ene hånden og armbånd i hvitt gull på samme hånden som gifteringen skal på - og den er selvsagt også i hvitt gull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...