AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Vet du hvilken dag dine foreldre hadde sex og lagde deg? Var det en spesiell dag? En feiring? En fest? Eller bare en vanlgi morgenrunde? Anonymkode: 89cd8...f0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Nei, det vet jeg ikke. Det har heller ikke falt meg inn å spørre. Hvorfor er du interessert i når andre mennesker ble unnfanget? Anonymkode: c8060...a58
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Nei, og er ikke interessert i å vite det heller.
TheGirlWhoWaited Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Jepp, født i september - you do the math 😂
Pal Fungi Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Jeg vet bare at mamma gikk over termin og at jeg var en stor baby 😋
OPIgirl Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 10 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Jepp, født i september - you do the math 😂 Ts spør om hvilken dag, ikke måned. Det er nok du som nå gjøre matteleksen din. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 4 minutter siden, OPIgirl skrev: Ts spør om hvilken dag, ikke måned. Det er nok du som nå gjøre matteleksen din. Julenissen var på besøk. Anonymkode: ba5a3...153
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #8 Skrevet 26. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvilken dag dine foreldre hadde sex og lagde deg? Var det en spesiell dag? En feiring? En fest? Eller bare en vanlgi morgenrunde? Anonymkode: 89cd8...f0a Det håper jeg da ikke mine foreldre vet heller! Har man seg så sjelden at man vet nøyaktig hvilken dag man unnfanget - ja da har man seg sørgelig sjelden og burde vurdert om skilsmisse, ikke familieforøkelse, var det logiske neste steg. Anonymkode: 65a34...0c3
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. august 2019 #9 Skrevet 26. august 2019 5 hours ago, OPIgirl said: Ts spør om hvilken dag, ikke måned. Det er nok du som nå gjøre matteleksen din. Seriøst - skjønte du virkelig ikke det svaret der?? Jeg er født i september, ergo vet jeg altså hvilken dag det er... Det er jo det hun spør om, "vet du hvilken dag du ble unnfanget?"
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Julenissen var på besøk. Anonymkode: ba5a3...153 Nei, i så fall kom han en uke for sent 😉
GjestSiden2006 Skrevet 26. august 2019 #11 Skrevet 26. august 2019 (endret) De hadde ikke engang ultralyd på den tiden, 😉. Jeg kom en uke tidlig. Alt jeg vet. Endret 26. august 2019 av GjestSiden2006
SardintrollReturns Skrevet 26. august 2019 #12 Skrevet 26. august 2019 Nei det har de heldigvis aldri fortalt meg, og jeg har heller ikke tenkt å spørre. Dessuten tviler jeg på at de selv husker hvilken dag det var.
The Kitten Skrevet 26. august 2019 #13 Skrevet 26. august 2019 (endret) 3 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Seriøst - skjønte du virkelig ikke det svaret der?? Jeg er født i september, ergo vet jeg altså hvilken dag det er... Det er jo det hun spør om, "vet du hvilken dag du ble unnfanget?" Du bør kanskje jobbe med leseforståelse din. Eller har måneden du ble unnfanget bare èn dag? Endret 26. august 2019 av The Kitten 1
CabinCruiser Skrevet 26. august 2019 #14 Skrevet 26. august 2019 (endret) Det er jo en kjennsgjerning at det er født flest barn i september og mars fordi det har vært ferie 😊 Jeg vet hvilken dag jeg er unnfanget på. Mamma fortalte det i en bisetning en gang. Pappa var sjømann og det var landligge her hjemme akkurat den kvelden . Vet også når mine er unnfanget, dag og klokkeslett 😂 Endret 26. august 2019 av CabinCruiser
OPIgirl Skrevet 26. august 2019 #15 Skrevet 26. august 2019 (endret) 4 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Seriøst - skjønte du virkelig ikke det svaret der?? Jeg er født i september, ergo vet jeg altså hvilken dag det er... Det er jo det hun spør om, "vet du hvilken dag du ble unnfanget?" Du vet kanskje ikke forskjell på måned og dag? Ts spør om vi vet hvilken dag vi er unnfanget på. Og du svarer at du er født i September. Hva er det for slags god dag mann økseskaftsvar er det?Er du unnfanget på en Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag,Lørdag eller Søndag? De færreste vet hvilken dag de ble unnfanget på. Sist jeg sjekket var September en måned og ikke en ukedag. Hva er det du mener jeg ikke har forstått her? Jeg tror forøvrig du har usedvanlig dårlig formidlingsevne. Endret 26. august 2019 av OPIgirl 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #16 Skrevet 26. august 2019 Har heldigvis foreldre med sosial intelligens som har latt meg leve et helt liv uten annen påminnelse om deres sexliv enn meg selv og mine søsken. Evig taknemmelig for det! Anonymkode: 4f226...8dc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #17 Skrevet 26. august 2019 Aner ikke hvilken dag jeg ble unnfanget på, men jeg vet akkurat hvilken dag datteren min ble unnfanget 😛 Kommer ikke til å fortelle henne dette 😛 Anonymkode: 6f971...308
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. august 2019 #18 Skrevet 26. august 2019 5 hours ago, The Kitten said: Du bør kanskje jobbe med leseforståelse din. Eller har måneden du ble unnfanget bare èn dag? 4 hours ago, OPIgirl said: Du vet kanskje ikke forskjell på måned og dag? Ts spør om vi vet hvilken dag vi er unnfanget på. Og du svarer at du er født i September. Hva er det for slags god dag mann økseskaftsvar er det?Er du unnfanget på en Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag,Lørdag eller Søndag? De færreste vet hvilken dag de ble unnfanget på. Sist jeg sjekket var September en måned og ikke en ukedag. Hva er det du mener jeg ikke har forstått her? Jeg tror forøvrig du har usedvanlig dårlig formidlingsevne. Jeg innser at så lenge man ikke vet svaret, så er det ikke så innlysende som jeg trodde - poenget er at jeg ble unnfanget nyttårsaften, så jeg tenkte at det var innlysende når man opplyste om måneden...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #19 Skrevet 26. august 2019 Det er vel ikke vanlig. Jeg har ingen ide om når barna mine ble unnfanget. Et vanlig tirsdsgsknull pleier jeg ikke feste meg ved. Anonymkode: 2ba74...0a2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #20 Skrevet 26. august 2019 2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Jeg innser at så lenge man ikke vet svaret, så er det ikke så innlysende som jeg trodde - poenget er at jeg ble unnfanget nyttårsaften, så jeg tenkte at det var innlysende når man opplyste om måneden... Jeg ble unnfanget nyttårsaften og er født i oktober. På termin. Anonymkode: f6e05...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå