AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hvorfor går ikke FN til krig mot Brasil og tar over styringen av landet? Eller er selvråderetten viktigere enn at jorda er beboelig? Hvis noen truer mitt liv, hadde jeg gjort noe med det. Ikke bare overlatt skjebnen min i hendene til andres forgodtbefinnende. Men siden poltikerne ikke gjør annet enn å prate, regner jeg med at det ikke er så akutt og våre liv ikke står på spill. Anonymkode: a6997...708 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Det er viktigere å legge skylda på hvite enn å prøve og løse problemet. Dette er nemlig også hvite sin feil. Sikkert vår feil at den brenner og det er hvert fall vår feil at vi ikke stopper brannen. Anonymkode: 5b3d4...39e
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Bare tull. Om oppegående politikere i andre land hadde ment noe med dette, hadde de selv beordret skogplanting i egne land for å kompensere litt. Dette skjer ikke i et eneste land, så da regner jeg med at "krisen" er en hoax. Som stort sett alt annet i disse klimahysteritider. Anonymkode: fba3b...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå