Gå til innhold

Blødning under huden? (Bilde)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Dette skjer stadig vekk, og jeg har tenkt til å ta det opp med lege også. Men jeg lurer allikevel på om noen her inne har opplevd noe lignende? Det klør med en gang, men så gir det seg raskt. Huden er helt jevn, ingen "brister" i huden (den er like hel), ingen ujevnheter, rugler eller prikker som ved eksem eller utslett. Der minner rett og slett om blødninger under huden, bare at det ikke er vanlig blåmerke. Dette bildet er tatt på brystet mitt, og det oppstår så og si alltid på samme sted også. Noen som vet hva det kan komme av?20190824_223014.thumb.jpg.23f663e2a9f7371abe96171997884cf8.jpg

Anonymkode: 171d6...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et annet bilde også. Kanskje litt tydeligere?

20190824_222156.jpg

Skrevet

Ville helt klart tatt det opp med lege. Jeg googlet rødt utslett på bryst, da kom det opp forslag som herpes og helvetesild. Men dette kan jeg ingenting om...

Anonymkode: f1f20...8f1

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville helt klart tatt det opp med lege. Jeg googlet rødt utslett på bryst, da kom det opp forslag som herpes og helvetesild. Men dette kan jeg ingenting om...

Anonymkode: f1f20...8f1

Jeg er 100 % sikker på at det ikke er herpes eller brennkopper. Huden er like hel og jevn som vanlig,  bare at det ikke ser helt normal ut 😅 Men takk for svar,  og jeg skal oppsøke lege! 😊

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100 % sikker på at det ikke er herpes eller brennkopper. Huden er like hel og jevn som vanlig,  bare at det ikke ser helt normal ut 😅 Men takk for svar,  og jeg skal oppsøke lege! 😊

*mente å skrive helvetesild 

TS

Skrevet

Kan det være noe du bruker som gnager på det stedet? Jeg fikk noe lignende en gang, og fant it at bilbeltet gnagde akkurat der. 

Skrevet

Det heter forresten petekkier og bør sjekkes av lege hvis du ikke vet om ytre årsaker.

Skrevet
13 minutter siden, mirama skrev:

Kan det være noe du bruker som gnager på det stedet? Jeg fikk noe lignende en gang, og fant it at bilbeltet gnagde akkurat der. 

Ingen ting som har gnagd der nei. Er på selve puppen, og har ikke brukt BH nå heller. Så det har ikke vært noe i kontakt med området annet enn en t-skjorte. Det kan se ut som petekkier ja, bare at det er mer samlet. I følge google ser det ut som noe som heter ekkymose. Lurer på hvorfor i alle dager jeg får dette. Skal høre med legen. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å svare 😊

TS

• Liker 1
Skrevet

Jeg får det hvis jeg klør litt for lenge eller litt for hardt på huden.

Anonymkode: b16a5...bb6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det hvis jeg klør litt for lenge eller litt for hardt på huden.

Anonymkode: b16a5...bb6

Samme her. Spesielt på brystet og lårene. 

Anonymkode: 85d50...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...