Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne dukker opp når jeg slår på pc.

1445497301_skript(3).jpg.b684e3165e8cc47228a78f26dee0de4d.jpg

Skjedde i går, antakelig etter at Spotify hang seg opp og jeg mista tålmodigheten...eller at jeg har avinstallert og installert et program på nytt flere ganger forholdsvis rett etter hverandre. Dette er altså på skrivebordet, evt at jeg er pålogget på Spotify hele tiden. Windows 10. Skjer når jeg slår på maskina

Hva gjør jeg? 

Anonymkode: edc33...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du slår på maskinen eller startet internet explorer? script feilmeldinger skal bare skje i internet explorer

Skrevet
15 hours ago, Jonencloud said:

når du slår på maskinen eller startet internet explorer? script feilmeldinger skal bare skje i internet explorer

Når jeg slår på ja. Trodde ikke det skulle skje da. Dessuten bruker jeg Chrome, veldig sjelden ie. Men jeg har installert og avinstallert Spotify fordi den har rotet litt da jeg ikke ønsker device automatisk. Tidligere kunne jeg høre forskjellige sanger både på tlf og pc uten at det påvirker hverandre, men nå skal den absolutt begynne å spille av siste sang fra mobilen når jeg egentlig hørte på noe annet på pc før jeg slo den (pc) av. Får avinstallere ie da evt 

Anonymkode: edc33...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...