AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Denne dukker opp når jeg slår på pc. Skjedde i går, antakelig etter at Spotify hang seg opp og jeg mista tålmodigheten...eller at jeg har avinstallert og installert et program på nytt flere ganger forholdsvis rett etter hverandre. Dette er altså på skrivebordet, evt at jeg er pålogget på Spotify hele tiden. Windows 10. Skjer når jeg slår på maskina Hva gjør jeg? Anonymkode: edc33...c6a
Jonencloud Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 når du slår på maskinen eller startet internet explorer? script feilmeldinger skal bare skje i internet explorer
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 15 hours ago, Jonencloud said: når du slår på maskinen eller startet internet explorer? script feilmeldinger skal bare skje i internet explorer Når jeg slår på ja. Trodde ikke det skulle skje da. Dessuten bruker jeg Chrome, veldig sjelden ie. Men jeg har installert og avinstallert Spotify fordi den har rotet litt da jeg ikke ønsker device automatisk. Tidligere kunne jeg høre forskjellige sanger både på tlf og pc uten at det påvirker hverandre, men nå skal den absolutt begynne å spille av siste sang fra mobilen når jeg egentlig hørte på noe annet på pc før jeg slo den (pc) av. Får avinstallere ie da evt Anonymkode: edc33...c6a
Jonencloud Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 Se om noen av disse løsningene fikser det http://www.pcerror-fix.com/solved-onedrive-script-error-windows-10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå