AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #21 Del Skrevet 25. august 2019 Hva med ellipsemaskin? Eller å gå på mølle i slak oppoverbakke? Det tar hvertfall bort mye av belastningen fra knærne Anonymkode: c4888...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #22 Del Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med ellipsemaskin? Eller å gå på mølle i slak oppoverbakke? Det tar hvertfall bort mye av belastningen fra knærne Anonymkode: c4888...306 Signerer på denne! Jeg har gått/jogga en del på ellipsemaskin pga beinhinnebetennelse. Mye mindre belastende enn å gå. Anonymkode: 1fd36...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. august 2019 #23 Del Skrevet 25. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men i denne tråden er jeg ute etter tips til kondisjonstrening, som ikke er gåtrening, jogging, sykling eller i basseng. Takker for rådene deres, men det er ikke det jeg spør om her Anonymkode: 10c09...9e3 Hva med ellipsemaskin. Har du prøvd det? Det gir jo minimalt med belastning. Det samme er romaskin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #24 Del Skrevet 25. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med ellipsemaskin? Eller å gå på mølle i slak oppoverbakke? Det tar hvertfall bort mye av belastningen fra knærne Anonymkode: c4888...306 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Signerer på denne! Jeg har gått/jogga en del på ellipsemaskin pga beinhinnebetennelse. Mye mindre belastende enn å gå. Anonymkode: 1fd36...a1e 2 timer siden, OPIgirl skrev: Hva med ellipsemaskin. Har du prøvd det? Det gir jo minimalt med belastning. Det samme er romaskin. Tror de har en slik maskin på senteret, skal undersøke det i morgen! Takk for tips Trodde liksom "alt" er mer belastende enn gåtrening, men mulig ellipsemaskin er mindre belastende? Romaskin også, men det har de ikke på senteret mitt Anonymkode: 10c09...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 25. august 2019 #25 Del Skrevet 25. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror de har en slik maskin på senteret, skal undersøke det i morgen! Takk for tips Trodde liksom "alt" er mer belastende enn gåtrening, men mulig ellipsemaskin er mindre belastende? Romaskin også, men det har de ikke på senteret mitt Anonymkode: 10c09...9e3 Det er nok en myte at gåtrening er minst belastende. Håper det ordner seg for deg. Lykke til 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå