AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Er fryktelig betatt av en litt eldre nær bekjent, men sliter med å tolke om det er noen interesse tilbake. Har noen ganger veldig troen, men andre ganger ikke. Føler vi har en spesiell kjemi, men at begge er avventende. I det siste føler jeg at jeg har gitt litt mer utrykk for interesse, men at han ikke har fulgt opp de mulighetene han har hatt til å vise noe ekstra tilbake. Syns det hadde vært fryktelig ydmykende om jeg skulle vist tydeligere interesse og evt. blitt avvist. Tørr derfor ikke spørre rett ut. Noen råd? Jeg blir helt gal av hvor mye jeg analyserer frem og tilbake. Tenker på han hele tiden, mye dagdrømming og håper hele tiden han skal ta initiativ. Egentlig burde jeg bare legge det bort, men klarer ikke gi helt slipp. Hvordan klare å få et litt mer avslappet forhold til hele saken slik at det ikke preger meg så mye? Anonymkode: 71657...7f1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Møtes dere? Anonymkode: a178d...c2d Møtes jevnlig via arbeid for en frivillig organisjon, men ikke noe utover dette. TS Anonymkode: 71657...7f1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtes jevnlig via arbeid for en frivillig organisjon, men ikke noe utover dette. TS Anonymkode: 71657...7f1 Ok. Anonymkode: a178d...c2d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Er han som meg er det alderen som holder han tilbake. Da er det du som må ta steget. Ifølge KG er vi gamle griser om vi er mer enn 5 år eldre. Anonymkode: 774dd...718
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han som meg er det alderen som holder han tilbake. Da er det du som må ta steget. Ifølge KG er vi gamle griser om vi er mer enn 5 år eldre. Anonymkode: 774dd...718 Alder spiller vel ingen rolle.😊 Anonymkode: a178d...c2d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Jeg hadde nok ikke sagt noe, men snakk med han når dere treffes og bygg opp interessen. Anonymkode: 5e1b0...c38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå