Hvalrossen Skrevet 24. august 2019 #1 Del Skrevet 24. august 2019 Hei! Jeg skal på kurs neste uke og planlegger å parkere på togstasjonen. Er imidlertid nervøs for at det skal være fullt og at jeg må bruke tid på å finne plass et annet sted som fort kan koste flere hundre kroner dagen. Noen som har erfaring med hvor fort disse plassene fyller seg opp? Jeg skal parkere på Lysaker, men hører gjerne om andre togstasjoner også. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Del Skrevet 24. august 2019 Jeg hadde funnet en backupparkering på forhånd ihvertfall. Er ikke så kjent med Lysaker men Drammen, Lier og Asker er det umulig å finne plass på ihvertfall. Anonymkode: 2c063...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Del Skrevet 24. august 2019 11 minutter siden, Hvalrossen skrev: Er imidlertid nervøs for at det skal være fullt Spørs jo når du komme til parkeringen. Pleier å være greit i 7 tiden i hvert fall (Asker), men fylles raskt opp. Anonymkode: 5e90a...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalrossen Skrevet 24. august 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 24. august 2019 Takk for svar dere😊 Jeg trenger egentlig ikke å være på Lysaker før i åttetiden (og da har jeg god tid). Høres ut som det er dårlige odds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Del Skrevet 24. august 2019 At en stasjon er full betyr ikke at den neste er det og motsatt. Pga. dramatisk økende rushtidspriser i Oslo så betyr heller ikke situasjonen for kort tid siden noe som helst for nåsituasjonen. Lysaker stasjon har i mange år vært neste tom pga. høye priser fra Bane NOR. Men jeg vet ikke hvordan det er der nå. Høvik kan evt. være backup, mens Stabekk er nok håpløs. Anonymkode: 27e82...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå