AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Er visst noe som heter textationship og har havnet i det. Chattet og snappet daglig med en fyr i flere måneder. Foreslått og møtes men han har der for travelt men vil gjerne at vi skal treffes når det blir bedre tid. Og at han vil ta det sakte pga dårlige erfaringer tidligere og at jeg er viktig for han ellers hadde vi ikke holdt kontakten så lenge. Men er sykt lei av at det ikke skjer noe fra hans kant. Bør jeg bare ignorere han? Eller kanskje bedre å si at dette fører ingen plass så jeg gidder ikke mer? Innerst inne håper jeg at vi kunne fått til og møtes og hadde vært lettere å gå videre da. Har felles interesser og tenker mye likt. Men han får aldri tid til å treffes. Hva kan jeg skrive for å dumpe dette textationship-forholdet sånn at han lærer å ikke kødde med folk slik? Eller innser at nå stikker jeg hvis han ikke ber meg ut og faktisk gjør det i praksis? Er forberedt på at vi aldri får til og møtes. Men hadde vært letter å legge han bak seg hvis jeg hadde fått møtt han og sett hvem personen bak meldingene egentlig var. Vi er rundt 30. Anonymkode: da37a...abd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Jeg slutta bare å skrive til min. Fant meg noen andre. Anonymkode: 0f5ef...375
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg slutta bare å skrive til min. Fant meg noen andre. Anonymkode: 0f5ef...375 Tok han kontakt og angret seg eller? Anonymkode: da37a...abd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Dropp videre skriving til dere har truffet hverandre. Tenk om han ikke er ok i det hele tatt når dere treffes! Så har du investert masse kontakt med en totalt fremmed. Si at du ønsker at dere ikke har så mye mer kontakt før dere har truffet hverandre. Anonymkode: 84dd1...4a5 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp videre skriving til dere har truffet hverandre. Tenk om han ikke er ok i det hele tatt når dere treffes! Så har du investert masse kontakt med en totalt fremmed. Si at du ønsker at dere ikke har så mye mer kontakt før dere har truffet hverandre. Anonymkode: 84dd1...4a5 Bare si at vi får snakkes når vi har møttes? Anonymkode: da37a...abd 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Andre innspill? Anonymkode: da37a...abd
Måneskinn Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Enig med de andre. Dropp det. Jeg var selv i en sånn greie, vi bor i samme by, bare et kvarter fra hverandre. Han sa i starten at han aldri skrev med noen så lenge uten å ha et ønske om treff. Vel, det gikk halvannet år før jeg stoppa. Noen ganger savner jeg det, men på den annen side: folk som ikke noen gang får ryddet kalenderen for et treff de er ikke interessert i annet enn underholdning. Så spørsmålet er: vil du være tidsfordriv og underholding for en fremmed mann? 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Det er en grunn til at han ikke møter deg! Det er 100% garantert! Er man virkelig interessert, tar man seg tid! Hvorfor møter han ikke? 1. Han ER allerede i et forhold 2. Tekstingen er bare tidsfordriv 3. Han er ikke den han påstår han er 4. Han er et nettroll Move on! Anonymkode: f5428...a81 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 Men bare overse han? Har mest lyst å si til han at når jeg ikke er mer viktig for han enn som så, så får han også klare seg uten meg. Ts Anonymkode: da37a...abd
Svartfugl Skrevet 24. august 2019 #10 Skrevet 24. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er visst noe som heter textationship og har havnet i det. Chattet og snappet daglig med en fyr i flere måneder. Foreslått og møtes men han har der for travelt men vil gjerne at vi skal treffes når det blir bedre tid. Og at han vil ta det sakte pga dårlige erfaringer tidligere og at jeg er viktig for han ellers hadde vi ikke holdt kontakten så lenge. Men er sykt lei av at det ikke skjer noe fra hans kant. Bør jeg bare ignorere han? Eller kanskje bedre å si at dette fører ingen plass så jeg gidder ikke mer? Innerst inne håper jeg at vi kunne fått til og møtes og hadde vært lettere å gå videre da. Har felles interesser og tenker mye likt. Men han får aldri tid til å treffes. Hva kan jeg skrive for å dumpe dette textationship-forholdet sånn at han lærer å ikke kødde med folk slik? Eller innser at nå stikker jeg hvis han ikke ber meg ut og faktisk gjør det i praksis? Er forberedt på at vi aldri får til og møtes. Men hadde vært letter å legge han bak seg hvis jeg hadde fått møtt han og sett hvem personen bak meldingene egentlig var. Vi er rundt 30. Anonymkode: da37a...abd Når han ikke har tid til å sette av to timer en ettermiddag for en kaffe med en potensiell date, så lurer jeg på hvordan han skal ha tid til en kjæreste? Jeg synes ikke han virker så gira, for om jeg virkelig er interessert i å møte noen, så finner jeg tid til det, uansett hvor travelt jeg har det...det handler jo litt om prioritering. Jeg ville begrenset tekstingen veldig, og kanskje sett meg om etter noen som faktisk har tid til å date... 4
aiba Skrevet 24. august 2019 #11 Skrevet 24. august 2019 Møtte en fyr fra Instagram og vi har planlagt å møtes flere ganger, men han avlyser og blir bare teksting... men elsker å få melding fra han...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #12 Skrevet 24. august 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok han kontakt og angret seg eller? Anonymkode: da37a...abd Han tok kontant da jeg fant meg noen andre og begynte å vise det fram (hadde ærlig talt glemt at han andre kunne se det på nettstedet, og visste ikke at han fortsatt fulgte med på meg). Han ba om unnskyldning, spurte om jeg var sint på ham, sa han hadde hatt det litt vanskelig. Jeg svarte at jeg ikke var sint og at jeg håpte han hadde det bra. Vet fortsatt ikke om han hadde angst, var konfliktsky, har dame eller hva, men det er ikke lenger mi sak/mitt problem. Anonymkode: 0f5ef...375
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #13 Skrevet 24. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare si at vi får snakkes når vi har møttes? Anonymkode: da37a...abd JA! Anonymkode: 84dd1...4a5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #14 Skrevet 25. august 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn til at han ikke møter deg! Det er 100% garantert! Er man virkelig interessert, tar man seg tid! Hvorfor møter han ikke? 1. Han ER allerede i et forhold 2. Tekstingen er bare tidsfordriv 3. Han er ikke den han påstår han er 4. Han er et nettroll Move on! Anonymkode: f5428...a81 +1 Anonymkode: 44c6d...c20
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #15 Skrevet 25. august 2019 Etter mye frem og tilbake fikk han endelig sagt at han ikke hadde tid til noe seriøst akkurat nå pga bolig renovering. Og ville gjerne møtes men da kom hele husplanen til å stoppe opp fordi han heller ville være sammen med meg da, hvis det viste seg at han likte meg. Foreslo at det kunne kombineres og at han skulle få god tid til huset og jeg skulle ikke komme i veien for det. Han ville gjerne holde kontakt frem til huset var i stand. Men visste ikke hvor lang tid det ble. Sa til han at dette kunne han jo sagt før i stedet for å utsette hele tiden. Men han sa det var fordi han ønsket holde kontakten men akkurat nå passet det ikke med noe seriøst. Jeg sa at enten så treffes vi en dag, helt uforpliktende og ser hva som skjer. Eller så dropper vi det. Ikke fått svar enda. Vi er tydeligvis ikke på samme stadie akkurat nå. Men kanskje om noen måneder. Ts. Anonymkode: da37a...abd
Ardenus Skrevet 25. august 2019 #16 Skrevet 25. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter mye frem og tilbake fikk han endelig sagt at han ikke hadde tid til noe seriøst akkurat nå pga bolig renovering. Og ville gjerne møtes men da kom hele husplanen til å stoppe opp fordi han heller ville være sammen med meg da, hvis det viste seg at han likte meg. Foreslo at det kunne kombineres og at han skulle få god tid til huset og jeg skulle ikke komme i veien for det. Han ville gjerne holde kontakt frem til huset var i stand. Men visste ikke hvor lang tid det ble. Sa til han at dette kunne han jo sagt før i stedet for å utsette hele tiden. Men han sa det var fordi han ønsket holde kontakten men akkurat nå passet det ikke med noe seriøst. Jeg sa at enten så treffes vi en dag, helt uforpliktende og ser hva som skjer. Eller så dropper vi det. Ikke fått svar enda. Vi er tydeligvis ikke på samme stadie akkurat nå. Men kanskje om noen måneder. Ts. Anonymkode: da37a...abd Han virker ikke spesielt interessert, bolig renovering? Skal man sette hele livet på pause fordi man fikser opp i boligen? Hva skjer hvis dere faktisk får til en date, også skjer det noe annet han skal fikse, eller noe annet kommer opp som han mener at hele livet må settes på pause for. 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2019 #17 Skrevet 26. august 2019 Får bare til svar at jeg hele tiden har vært fri til å gå videre men jeg sier at så lenge han ga forventinger om at det snart blir bedre tid til å treffes, og at han ville ta det sakte pga dårlige forhold tidligere. Og jeg har vært tålmodig for at han skulle få ta det i sitt tempo. Og får bare til svar nå at jeg hele tideb har kunne gjort hva jeg ville. Og får ikke noe svar når jeg gir han et dilemma om å treffes ganske snart eller så får det vare være. Virker ikke som han var så interessert likevel. Han vil ikke gå inn i et evt forhold uten å gå all inn. Forsåvidt bra det. Men når jeg ikke får svar hvor lenge det er til det blir aktuelt. Så er det jo meningsløst å chatte på måfå. Ts Anonymkode: da37a...abd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå