Gå til innhold

Hva starter en samtalen med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått match ned en som ser sjarmerende, har sunne interesser og en artig profiltekst.

Hva ville/hva starter du samtalen med en fredags kveld? 

Føle hei du/hyggelig med match. Hatt en din fredag/klar for helg? Ikke alltid slår helt an

Anonymkode: 798f6...f0d

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hva er interessene? Om det er noe du deler så er det jo en fin start på en samtale og kanskje noe dere kunne møtes og gjøre sammen?

Skrevet
7 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Hva er interessene? Om det er noe du deler så er det jo en fin start på en samtale og kanskje noe dere kunne møtes og gjøre sammen?

Har et turbilde. Kanskje ikke åpningsreplikken å invitere på tur?

Gjest WhisperingWind
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har et turbilde. Kanskje ikke åpningsreplikken å invitere på tur?

Hei, ser du er glad i gå turer. Hvor er favorittstedet ditt?

Skrevet

Skriv om felles interesser du ser ut fra profilen hennes, og gjerne en spøk eller noe humorrelatert til det hun skrev som du syns var artig :)

Anonymkode: b2115...e37

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått match ned en som ser sjarmerende, har sunne interesser og en artig profiltekst.

Hva ville/hva starter du samtalen med en fredags kveld? 

Føle hei du/hyggelig med match. Hatt en din fredag/klar for helg? Ikke alltid slår helt an

Jeg må innrømme det enkle er det beste. Synest det blir så påtatt når en skal være for kreativ. 

Anonymkode: 8caae...e6d

Skrevet

Hva om en får match med en som kun har et bilde i bunad?

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om en får match med en som kun har et bilde i bunad?

Da skriver du, hei fin bunad på bilde. Jeg heter xx hyggelig om jeg hører fra deg.

• Liker 1
Skrevet

Man trenger ikke være så original. Men akkurat turbilder og turkommentarer er så oppbrukt at jeg vil si det er harry 😂 Si heller "hei hyggelig at vi matcher 🙂 Jeg heter NN etc. 

Anonymkode: 84a66...575

• Liker 3
Skrevet

Hvordan ta opp samtalen fra dagen før har ikke hørt noe i dag. Hadde god tone i går. Ble spurt om vi skulle gå en tur og ta en kaffe en kveld. Svarte det vil jeg gjerne. 

Skrevet

Ikke si hyggelig med match med mindre du er 40+ og liker teselskap. Du sier noe obvious som leder ingen vei og høres altfor stivt og formelt ut. 

Bedre med bare hei :), eller hei, står til?

Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke si hyggelig med match med mindre du er 40+ og liker teselskap. Du sier noe obvious som leder ingen vei og høres altfor stivt og formelt ut. 

Bedre med bare hei :), eller hei, står til?

Hehe, men et hei er det ikke mange som responderer på. 

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, men et hei er det ikke mange som responderer på. 

Og det synes ikke jeg er rart, i motsetning til et par over her! Ble veldig lei av å ha samme kjedelige, utrolig overfladiske samtale igjen og igjen, så gadd knapt å svare på sånt etter en uke eller to (om ikke profilen skilte seg veldig ut). Hadde heller prøvd å snakke om noe hun har skrevet eller i bilde på sin profil, om deee har noe til felles, etc.

Skrevet

Start med . Kvinneguiden ruler

Anonymkode: 53460...e35

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Gaea skrev:

Og det synes ikke jeg er rart, i motsetning til et par over her! Ble veldig lei av å ha samme kjedelige, utrolig overfladiske samtale igjen og igjen, så gadd knapt å svare på sånt etter en uke eller to (om ikke profilen skilte seg veldig ut). Hadde heller prøvd å snakke om noe hun har skrevet eller i bilde på sin profil, om deee har noe til felles, etc.

Enig! Men når har et bilde som ikke viser stort av omgivelsene så er det greit med et utgangspunkt som alternativene over. Men hei det er et dårlig utgangspunkt. 

Skrevet

Jeg svarer alle som er interessante for meg. De jeg har svart har noen ganger tatt utgangspunkt i et bilde (har et i skiklær) og i noe fra bioen som er litt morsomt (har veldig kort bio da). Noen skriver "Hatt en fin dag?" og det tenker jeg er et utgangspunkt. Jeg tror ikke åpningsreplikken spiller så stor rolle, er man intr svarer man også på bare "Hei".

Anonymkode: 5ae09...8dd

Skrevet

Om en kjekkas skriver en teit, flåsete, halvekkel melding så svarer jeg ikke. Er det en som jeg ikke finner attraktiv på bilde som sender en hyggelig melding så svarer jeg hyggelig tilbake, men det betyr ikke at jeg egentlig er intressert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...