Gå til innhold

Irritert - hvem kan jeg kontakte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann flyttet inn i ny leilighet for ca én måned siden. Siden da får vi stadig vekk brev i postkassa med navn på folk som ikke bor her. Senest i dag kom det et nytt brev. Vi har navnene våre tydelig på postkassen vår, men har altså ved tre anledninger på én måned, fått brev med navn som ikke står på postkassen. Ikke bare det, men det har også vært forskjellige navn på alle tre brevene. 

Nå begynner jeg å bli lei. Hvem kan vi kontakte så vi slipper disse brevene? Hjelper jo tydeligvis ingenting å ha navn på postkassen...

Anonymkode: 717e8...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt Posten. Det er tydeligvis de som har udugelig ombringing. 

Skrevet

Her jeg bor skriver vi: "ukjent adresse" på brevet og setter det på toppen av postkassa.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min mann flyttet inn i ny leilighet for ca én måned siden. Siden da får vi stadig vekk brev i postkassa med navn på folk som ikke bor her. Senest i dag kom det et nytt brev. Vi har navnene våre tydelig på postkassen vår, men har altså ved tre anledninger på én måned, fått brev med navn som ikke står på postkassen. Ikke bare det, men det har også vært forskjellige navn på alle tre brevene. 

Nå begynner jeg å bli lei. Hvem kan vi kontakte så vi slipper disse brevene? Hjelper jo tydeligvis ingenting å ha navn på postkassen...

Det som hjalp da vi hadde problemet var å sette klistrelapp over navnet, for så å streke over den nesten usynlige datakoden nederst og så med store tusjbokstaver skrive at denne personen er ukjent på adressen og i vår postkasse. 

To brev med tilnavn på to ulike personer og problemet var løst etter lang tid ergrelse. Brevene ble satt opp på postkassen. 

Anonymkode: 46a1b...63c

Skrevet

Jeg fikk posten til forrige eier i over et år... Skriver "ukjent på denne adressen" på konvolutten og sender det i retur. Har også tatt kontakt med forrige eier og sagt at hun må ordne opp i det. Det er utrolig irriterende..

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har brevene en retur-adresse også? 

I så fall kan dere bruke en tusj og sette en stor, tydelig over din egen adresse, og deretter dumpe brevene i en eller annen stor, rød postkasse som posten styrer med. Dersom en bedrift får en delike brev i retur, så begynner de kanskje å undersøke litt før de velger å sende ut enda flere brev til deres adresse. 

Anonymkode: 06e92...65d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...