Katten.2.0 Skrevet 25. august 2019 #61 Skrevet 25. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bra 😊 Jeg tror ikke alle menn tenker over at sæd smaker så forskjellig. Litt som oss kvinner der nede 😋 Anonymkode: bd374...90d Yupyup. Så har det også med kosthold, hvor ofte man kommer osv.
Dathos Skrevet 25. august 2019 #62 Skrevet 25. august 2019 Har kun skjedd noen få ganger i løpet av siste 20 årene. Og jeg som er så utrolig oral-fiksert... en heftig fantasi. Om spørsmålet egentlig var om menn svelger, så ja, jeg har flere ganger svelget min egen sæd. Muligens fordi kona ikke gjør der. Men ikke som en del av sexen, kun på egenhånd. Hun vet naturligvis ikke noe om dette, det blir for kinky
Hr. Aktiv Skrevet 25. august 2019 #63 Skrevet 25. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt spesielt da. Ga du deg oralsex da? Kan jo starte der.. Anonymkode: bd374...90d Gir masse av meg selv når jeg har sex. Jeg setter hennes nytelse øverst. Så ja jeg slikker masse.
Gjest Middelmådig Skrevet 25. august 2019 #64 Skrevet 25. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende, hvordan får du smakt på og svelget all denne ulike sæden når du alltid bruker kondom? Anonymkode: f10bf...784 Tar den av vel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå